کد خبر : 5593
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 15:56

دادستان کل ایران: در تجمع شیراز از دختران نوجوان سوء‌استفاده شد

دادستان کل ایران: در تجمع شیراز از دختران نوجوان سوء‌استفاده شد

به گزارش کلینی نیوز، در تازه‌ترین واکنش به تجمع دختران و پسران نوجوان در برنامه روز اسکیت‌برد در شیراز حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری  دادستان کل جمهوری اسلامی در روز شنبه ۵ تیر گفت، در این تجمع از “دختران نوجوان سوء‌استفاده شده” بود. ویدیوهایی که از تجمع روز اسکیت‌برد در شیراز منتشر شد، پسران و دختران نوجوان

به گزارش کلینی نیوز، در تازه‌ترین واکنش به تجمع دختران و پسران نوجوان در برنامه روز اسکیت‌برد در شیراز حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری  دادستان کل جمهوری اسلامی در روز شنبه ۵ تیر گفت، در این تجمع از “دختران نوجوان سوء‌استفاده شده” بود.

ویدیوهایی که از تجمع روز اسکیت‌برد در شیراز منتشر شد، پسران و دختران نوجوان را نشان می‌داد که در حال تفریح و معاشرت بودند. حضور تعدادی از دختران بدون “حجاب اسلامی” باعث حساسیت به این ویدیوها شده است.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور بیان داشت که “برخی در خارج از کشور مانند آمریکا ماموریت دارند تا چنین اقداماتی را انجام دهند و بابت این مسئله پول دریافت می‌کنند.”

او افزوده است: «مدتی پیش هم زنی در یکی از خیابان‌ها برهنه در حال قدم زدن بود و پس از دستگیری مشخص شد با دریافت پول از خارج از کشور دست به چنین اقدامی زده است.»

این برنامه پنج‌شنبه ۲ تیرماه (۲۳ ژوئن) در روز جهانی اسکیت‌برد در بلوار چمران شیراز برگزار شد و ساعاتی پس از انتشار ویدیوها، فرماندار شیراز، تجمع را “فاقد مجوز” اعلام کرد و خبر از دستگیری ۱۰ نفر از عوامل اصلی داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس نیز دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد و از دادستان شیراز خواست، تمامی عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ‌کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

مصطفی بحرینی، دادستان شیراز گفته که در تجمع اخیر هیچ‌کدام از نوجوانان شرکت‌کننده در این مراسم بازداشت نشدند و تنها چند نفر از “عوامل اصلی” این تجمع، شناسایی و در بازداشت هستند. دادستان شیراز در عین حال از ادامه تحقیقات برای دستگیری عوامل اصلی دیگر نیز خبر داده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »