کد خبر : 8504
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 17:05

خودزنی عزت الله ضرغامی : مردم اگر نخوان امربمعروف بشن کیو باید ببینن؟!

خودزنی عزت الله ضرغامی : مردم اگر نخوان امربمعروف بشن کیو باید ببینن؟!
عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در توییتی نوشت: مدتی پیش در مورد ستاد امربه معروف توئیت زدم و مورد گلایه قرار گرفتم، که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می کنم!

به گزارش کلینی نیوز به نقل از پایگاه خبری انتخاب ، محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اظهاراتی عنوان کرده است که تاکسی‌های اینترنتی اگر بدانند با سوار کردن فرد بی حجاب جریمه می‌شوند ۵۰ درصد مشکل کشف حجاب خودرو‌ها حل می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری  در واکنش به این سخنان در توییتی نوشت: مدتی پیش در مورد ستاد امربه معروف توئیت زدم و مورد گلایه قرار گرفتم، که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می کنم!

وی ادامه داد: امروز که ظاهرا همه ی آن دوستان به همین نتیجه رسیده اند ، میگم : «باباجون مردم اگر نخوان امربمعروف بشن کیو باید ببینن؟!»

آقای ضرغامی در توئیتی نوشت درباره اعتشاشات اخیر گفته است: «کومله و دمکرات و منافق کیلو چند؟ اجمالا مشغول بچه های دهه‌ی هشتادی خودمان شدیم.»

او افزود: «آنها را درک نمی‌کنیم و آنها هم مارا نمی‌فهمند. آنها را دریابیم و عقب ماندگی‌ها و غفلت‌ها را جبران کنیم.»

 

 

در حالی که رهبر انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در سخنان مهمی با اشاره به حوادث اخیر تأکید کردند: با صراحت می‌گویم این حوادث طراحی امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است.

آیت الله خامنه ای، رهبر ایران اظهار داشت”من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند”.

رهبر انقلاب ایران بیان داشت:چگونه انسان هوشمند احساس نکند که در پشت این حوادث دستهای دیگری در کار است.

آقای ضرعامی به مدت ده سال ریاست بر پرمخاطب ترین دستگاه رسانه ایران بوذه است ، وی در حال حاضر وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در دولت رئیسی منصوب شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.