کد خبر : 15868
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 19:00

خبر کذب رژیم صهیونیستی درباره وقوع یک انفجار در نزدیکی سفارت این کشور در هند

خبر کذب رژیم صهیونیستی درباره وقوع یک انفجار در نزدیکی سفارت این کشور در هند
رسانه‌های هند اعلام کردند پلیس دهلی‌نو تماسی تلفنی مبنی بر وقوع انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در این کشور دریافت کرده است.

به گزارش کلینی نیوز، پلیس هند در گزارشی ضمن اشاره به این‌که اثری از مواد منفجره در نزدیکی سفارت اسرائیل پیدا نشده گفت تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وزارت خارجه اسرائیل سه‌شنبه ۵ دی ضمن تایید خبر کذب وقوع یک انفجار در نزدیکی سفارت این کشور در دهلی‌نو، اعلام کرد که در این حادثه به کارمندان نمایندگی دیپلماتیک این کشور در هند آسیبی نرسیده است.

وزارت خارجه اسرائیل ضمن اشاره به این که در این حادثه به کسی آسیبی نرسیده افزود که اثری از مواد منفجره نیز یافت نشده و تحقیقات ماموران امنیتی سفارت در همکاری با پلیس هند در این‌باره ادامه دارد.

سخنگوی دولت اسرائیل نیز در واکنش به این خبر گفت که تحقیقات ماموران امنیتی سفارت اسرائیل و پلیس هند درباره این انفجار آغاز شده است.

جی نائیر، سخنگوی سفارت اسرائیل در هند نیز در گفت وگو با «رویترز» اعلام کرد:«می‌توان تایید کرد که در حوالی ساعت ۵:۲۰ (به وقت محلی) انفجاری در نزدیکی سفارت رخ داده است».

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از هندوستان تایمز، آتول گارگ، مدیر خدمات آتش نشانی دهلی، هم به این روزنامه گفت: آنها تماسی درباره انفجار بمب در نزدیکی سفارت اسرائیل دریافت کرده‌اند، اما تاکنون چیزی در محل پیدا نشده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.