کد خبر : 15685
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 - 16:02

حمله پهپادی گسترده ارتش یمن به عمق رژیم صهیونیستی اسرائیل

حمله پهپادی گسترده ارتش یمن به عمق رژیم صهیونیستی اسرائیل
«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه)، از عملیات پهپادی گسترده علیه اهدافی حساس در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از شبکه خبری العالم، بنابر این گزارش،‌ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بعد از ظهر امروز، در بیانیه‌ای از حمله پهپادی ارتش این کشور به جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و گفت: یگان پهپادی با انجام عملیاتی اهدافی حساس را در منطقه «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب سرزمین های اشغالی با شمار زیادی پهپاد هدف قرار داده است.

یحیی سریع افزوذ: عملیات‌های نظامی یمن تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از تمام آزادگان امت عربی و اسلامی و آزادگان سراسر جهان خواست موضعی شرافتمندانه در قبال مسئله فلسطین در حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین اتخاذ نمایند.

 

 

عملیات امروز علیه رژیم صهیونیستی در حالی است که ارتش یمن، روز گذشته نیز اعلام کرده بود ۲ کشتی را که در حال عزیمت به مقصد رژیم صهیونیستی بودند، هدف حمله قرار داده است.

روزنامه صهیونیستی “اسرائیل هیوم” در گزارشی با اشاره به محاصره دریایی اسرائیل از سوی ارتش یمن، نوشت؛ شرکت‌های حمل و نقل دریایی ترجیح می دهند مسیر کشتیرانی به سمت اسرائیل را به علت خطرات موجود کنار بگذارند و از پهلو گرفتن در بندر ایلات خودداری کنند.

 روعی شارون کارشناس مسائل نظامی صهیونیست در گفتگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت, حوثی ها دریای سرخ را به کانون حملات علیه منافع اسرائیل تبدیل کرده اند, آنها مقابله با اسرائیل را به خوبی مدیریت می کنند و می دانند که سامانه های رهگیری روی کدام ناوی آمریکایی است. حوثی ها به طور مداوم مسیرهای موشک های شلیک شده به سمت اسرائیل را تغییر و به خوبی ناوهای آمریکایی را فریب می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.