کد خبر : 15748
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 8:37

حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات رژیم صهیونیستی

حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات رژیم صهیونیستی
مقاومت اسلامی عراق بندر ایلات را در جنوب فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از شبکه خبری العالم، مقاومت اسلامى عراق بامداد امروز جمعه اعلام کرد که موضعى را در بندر ایلات، در جنوب فلسطین اشغالى مورد حمله قرار داده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده که منطقه «ام‌الرشاش» شهر «ایلات» اشغالی در جنوب فلسطین اشغالی را با «سلاح مناسب» هدف قرار داده‌ است.

در این بیانیه آمده که این عملیات را در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله زنان و کودکان هدف قرار داده است.

شیخ کاظم الفرطوسی، سخنگوی گردان های سیدالشهدا(ع) در عراق در گفت وگو با برنامه «ضیف و حوار» شبکه خبری العالم در باره استراتژی مقاومت عراق و یاری به مقاومت فلسطین در جریان تجاوز به غزه اظهار داشت: اقدامات گروه‌های مقاومت حامی غزه فقط معنوی نیست زیرا دشمن کودکان و زنان فلسطینی را هدف قرارداده است، پس باید با زبان قدرت با دشمن صحبت کرد نه فقط با زبان تظاهرات و فعالیت‌های مردمی و سیاسی چون دشمن صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد.

وی با بیان این که پدافند مقاومت قادر است معادله ضربه را با ضربه و کشتار را با کشتار ایجاد کند، تصریح کرد،‌ اشغالگران آمریکایی وقتی متوجه شدند که واکنش‌های گروه های مقاومت می تواند بسیار شدید باشد به‌ ویژه پس از افزایش برد موشک‌ها و پهپادها و رسیدن آنها به ایلات اسرائیل و ناتوانی سیستم‌های پدافندی در هدف قرار دادن آنها، شوکه شدند.

سخنگوی گردان‌های سیدالشهدا تاکید کرد: همه اهداف آمریکایی و اسرائیلی در تیررس مقاومت عراق است، اشغالگران باید نوع تسلیحات مقاومت را درک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.