کد خبر : 19679
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1403 - 16:36

حمله تحریک طالبان پاکستان در «خیبرپختونخوا» هفت کشته برجا گذاشت

حمله تحریک طالبان پاکستان در «خیبرپختونخوا» هفت کشته برجا گذاشت
ارتش پاکستان اعلام کرد که درپی حمله تروریستی به یک مرکز بهداشت در ایالت خیبرپختونخوا، ۷ نفر از جمله‌ چند زن و کودک کشته شدند.

به گزارش کلینی نیوز، روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست‌ها با یورش به یک مرکز بهداشت روستایی در حومه شهر دیره اسماعیل خان به روی کارکنان و افراد حاضر در این مرکز آتش‌ گشودند.

در این حمله ۵ غیر نظامی از جمله دو زن و یک کودک جان باختند. نیروهای امنیتی بلافاصله با حضور در محل حادثه با مهاجمان درگیر شدند که طی آن هر ۳ مهاجم کشته شده و ۲ نفر از نیروهای ارتش نیز جان خود را از دست دادند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است در عین حال، گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان و جنگجویان همسو با آن در بسیاری از مناطق ایالت خیبرپختونخوا به ویژه نواحی نزدیک به مرز این کشور با افغانستان دست به حملات مسلحانه، انفجار و بمب‌گذاری انتحاری می زنند.

طی شبانه‌روز گذشته این دومین حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت خیبرپختونخوا است. روز گذشته، ۲۵ سرطان، دستکم هشت عضو ارتش پاکستان و ۱۰ تروریست مهاجم در یک حمله دیگر تحریک طالبان پاکستان به یک پایگاه ارتش در منطقه بنوی ایالت خیبرپختونخوا کشته شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.