کد خبر : 2663
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 16:19

حفاری بدون هماهنگی دلیل قطعی ۳۰ ساعته تلفن و اینترنت شهر حسن‌آباد فشافویه

حفاری بدون هماهنگی دلیل قطعی ۳۰ ساعته تلفن و اینترنت شهر حسن‌آباد فشافویه
در نامه شورای اسلامی شهر حسن‌آباد، حفاری بدون هماهنگی در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) که باعث قطع فیبر نوری شهر حسن‌آباد شد، منجر به قطع تلفن ثابت و اینترنت به مدت سی ساعت شد که مشکلات بسیاری را برای شهروندان این شهر به وجود آورده است که ازجمله می‌توان به آتش‌سوزی یک‌منزل مسکونی از شهروندان در شهرک بهشت اشاره نمود.

به گزارش کلینی نیوز، مهندس حسن ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد طی نامه‌ای ناخرسندی این شورا را از قطع تلفن ثابت و اینترنت ۳۰ ساعته مشترکین تلفن ثابت در این شهر را به مدیرکل منطقه ۵ مخابرات استان تهران ابراز کرد.

در نامه شورای اسلامی شهر حسن‌آباد، حفاری بدون هماهنگی در محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) که باعث قطع فیبر نوری شهر حسن‌آباد شد، منجر به قطع تلفن ثابت و اینترنت به مدت سی ساعت شد که مشکلات بسیاری را برای شهروندان این شهر به وجود آورده است که ازجمله می‌توان به آتش‌سوزی یک‌منزل مسکونی از شهروندان در شهرک بهشت اشاره نمود که به علت قطعی تلفن این حادثه  با تأخیر و در ساعت ۱۴۴۱ دقیقه توسط موبایل به یکی از آتش‌نشانان شهر اعلام که این امر باعث از بین رفتن تمامی لوازم منزل و تخریب قسمتی از ساختمان گردید.

لذا با عنایت به اهمیت موضوع و نظر به اعتراض شدید ساکنین و شاغلین در شهر، نسبت به تسریع در رفع مشکل و جلوگیری از ایجاد چنین معضلاتی اقدامات لازم را به عمل‌آورند.

عدم هماهنگی بین دستگاهی در بخش فشافویه در دو ماه پیش نیز چنین اتفاقی افتاد، قطعی فیبر نوری از سمت دیگر شهر که مرمت آن نیز زمان بسیار زیادی طول کشید و مشکلاتی نیز به همراه داشت.

در حادثه اخیر دستگاه مقصر قطع  ۳۰ ساعته تلفن ثابت مشترکین شهر حسن آباد،مانند حادثه دوماه پیش اعلام نشده است.

روابط عمومی بخشدار فشافویه در ساعت ۱۳:۱۶ امروز چهارشنبه نیز اعلام کرد:با هماهنگی و پیگیری مستمر حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و هادی حسین خانی بخشدار فشافویه و تلاش بی وقفه عوامل مخابرات، تا ساعتی دیگر مشکل ارتباط تلفن در بخش فشافویه مرتفع خواهد شد.
براساس اعلام برخی از شهروندان، تلفن ثابت و اینترنت شهر حسن آباد،در ساعت ۱۵ امروز وصل شده است.

 

photo 2022 04 06 21 53 55

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.