کد خبر : 21225
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 8:26

جوبایدن:از زمان و چگونگی حمله اسرائیل به ایران اطلاع داریم/ واکنش عراقچی به اظهارات جوبایدن

جوبایدن:از زمان و چگونگی حمله اسرائیل به ایران اطلاع داریم/ واکنش عراقچی به اظهارات جوبایدن
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید که از چگونگی و زمان واکنش اسرائیل به حملات موشکی به ایران اطلاع یافته است/ عراقچی:مسوولیت هرگو نه خسارت احتمالی متوجه آمریکا دانست

به گزارش کلینی نیوز، جو بایدن که روز جمعه ۲۷ مهر در در پایان دیدارش از برلین، پایتخت آلمان، در جمع خبرنگاران گفته که از چگونگی و زمان واکنش تلافی‌جویانه اسرائیل به حملات موشکی ایران باخبر است. جو بایدن از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد.

او افزود که «فرصتی پیش آمده» که «ما احتمالا بتوانیم مسئله ایران و اسرائیل را به صورتی که درگیری‌ها در خاورمیانه تا مدتی پایان یابد، حل کنیم.»

رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد که به این ترتیب «درگیری خاتمه می‌یابد و به عبارتی واکنش‌های متقابل به اتمام می‌رسد.»

رژیم صهیونیستی در اول اکتبر جاری اعلام کرد که ایران در حمله‌ای که تهران آن را انتقام ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش حماس، و شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و شهید عباس نیلفروشان،  انجام شده، ۱۸۰ موشک شلیک کرده است.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سران ارتش این کشور بلافاصله واکنش نشان دادند و تهدید کردند این اقدام ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

ایران تهدید کرده بود که چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات موشکی ایران  که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

واکنش عراقچی به اظهارات رئیس‌جمهوری امریکا درباره نحوه پاسخ اسرائیل به ایرانواکنش عراقچی به اظهارات رئیس‌جمهوری امریکا درباره نحوه پاسخ اسرائیل به ایران

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارت جوبایدن رئیس جمهور امریکا در خصوص اطلاع از نحوه و زمان پاسخ اسرائیل به ایران، مسولیت هرگونه خسارت احتمالی را متوجه امریکا دانست.

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در شبکه ایکس خود نوشت: «هرکس از زمان و چگونگی حمله اسرائیل به ایران آگاهی داشته باشد، مسوولیت هرگونه خسارت احتمالی را هم برعهده خواهد داشت.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »