کد خبر : 2920
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 14:40

جوان متهم به قتل نماینده پارلمان بریتانیا به حبس ابد محکوم شد

جوان متهم به قتل نماینده پارلمان بریتانیا به حبس ابد محکوم شد

به  گزارش کلینی نیوز به نقل از یورو نیوز، بنا به حکم دادگاه جنایی لندن علی حربی علی، ۲۶ ساله امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را در آینده نخواهد داشت. قتل دیوید آمس، نماینده محافظه‌کار مجلس عوام سال گذشته افکار عمومی و فضای سیاسی بریتانیا را تحت تاثیر قرار داد. قاضی دادگاه جنایی لندن در

به  گزارش کلینی نیوز به نقل از یورو نیوز، بنا به حکم دادگاه جنایی لندن علی حربی علی، ۲۶ ساله امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را در آینده نخواهد داشت. قتل دیوید آمس، نماینده محافظه‌کار مجلس عوام سال گذشته افکار عمومی و فضای سیاسی بریتانیا را تحت تاثیر قرار داد.

قاضی دادگاه جنایی لندن در حکم خود نوشته است که «هیچ شکی» درباره لزوم صدور حبس ابد بدون حق بهره‌مندی از آزادی مشروط علیه علی حربی علی ندارد. در حکم دادگاه همچنین آمده است که قتل دیوید آمس «قلب دموکراسی» در بریتانیا را هدف گرفته بود و پرونده رسیدگی به آن «پرونده‌ای استثنایی» محسوب می‌شود.

علی حربی علی در دادگاه خود را «بی‌گناه» معرفی می‌کرد اما هفته گذشته در یکی از جلسات مدعی شد که حمله به دیوید آمس، ۶۹ ساله را به دلیل رای موافق وی به حملات هوایی در سوریه انجام داد.

دیوید آمس روز ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۱ در جریان دیدارهای مردمی در حوزه انتخابیه‌اش با چاقو به قتل رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »