کد خبر : 9132
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 17:21

مرتضی شعبانی

جلسه کارگروه پایش تصویری شهر حسن‌آباد و بخش فشافویه

جلسه کارگروه پایش تصویری شهر حسن‌آباد و بخش فشافویه
جلسه کارگروه پایش تصویری شهر حسن‌آباد و بخش فشافویه برگزار شد.

به گزارش  کلینی نیوز به نقل از روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد، صبح روزچهارشنبه ۱۸آبان ماه ، جلسه کارگروه پایش تصویری شهر حسن‌آباد و بخش فشافویه به ریاست هادی حسین‌خانی بخشدار فشافویه وبا حضورشیرزادیعقوبی شهردار حسن آباد، حسن ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد، مسئول نظارت بر پروژه های پایش تصویری شهرستان ری، رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه، دهیاران، روسای ادارات برق و مخابرات بخش فشافویه،مسئول حراست شهرداری و سایر مسئولین در محل بخشداری برگزار شد.
بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های پایش تصویری در بخش فشافویه و بررسی روند اجرایی پروژه‌ها و شناسایی مسائل و مشکلات موجود در دستور کار این جلسه بود.

 

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در جلسه اظهار داشت:ایجاد زیرساخت های پایش تصویری در شهرها و روستاها زمینه ساز نظارت های لازم و همچنین ارتقاء سطح امنیت میشود و آرامش و آسایش بیش از پیش مردم را بهمراه دارد.

وی افزود: در بخش فشافویه طرح پایش تصویری با جدیت پیگیری میشود و تا به امروز زیرساخت های لازم در برخی نقاط شهری و روستایی ایجاد و تحت پوشش نظارتی قرار گرفته است و بایستی دستگاه های اجرایی و متولی بخش فشافویه نسبت به اجرای کامل این طرح ارزشمند و اثرگذار در حوزه امنیت، اهتمام ویژه داشته باشند.

در جلسه پایش تصویری شهر حسن‌آباد و بخش فشافویه بدون حضور فرمانده انتظامی و فرمانده پلیس راهور شهر حسن آباد که از متولیان اصلی در حوزه امنیت شناخته می شوند، برگزارشد.

 

بنا به گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد، طی سال‌های اخیر، شهرداری حسن آباد، عملیات اجرای مرحله یک‌پایش تصویری در شهر حسن‌آباد از میدان شهدا خیابان مصلی را راه اندازی کرده است، مرحله دوم پایش تصویری  با اعتبار دو میلیارد تومان در سال گذشته از ابتدای خیابان مصلی تا اتوبان تهران قم واقع در میدان قائم آغازشده که بخشی از این پروژه به انجام رسیده و در حال تکمیل‌شدن است.

شهر حسن آباد اولین شهر در شهر ستان ری است که طی سالهای اخیر به سیستم پایش تصویری مجهز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.