کد خبر : 248
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 7:41

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در بخش فشافویه برگزار شد

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در بخش فشافویه برگزار شد
بخشدار فشافویه:بسیج یک حامی بزرگ برای حفظ و دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش کلینی نیوز، کریم رئوف بخشدار فشافویه در این جلسه گفت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام است. سرافرازی و پیشرفت کنونی کشور مرهون از جان گذشتگی‌های بسیجیان ماست، بسیجیانی عزیز که در دوران دفاع مقدس برای اعتلای پرچم اسلام از جان و مال خود گذشتند تا ما امروز سرافرازانه به غیرت جوانان ایران عزیز ببالیم
بخشدار فشافویه صحنه تشکیل بسیج را یکی از بزرگترین تشکل های انقلاب اسلامی خواند و افزود:بسیج یک نهادی ویژه است که علاوه برخط و مش خود یک حامی بزرگ برای حفظ و دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کریم رئوف با اشاره به بیانات حضرت امام‌خمینی(ره) مبنی براینکه، تشکیل بسیج  در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف الهی است تصریح کرد:  بسیج مجموعه ای از پاک ترین، فدا کار ترین و آماده ترین افراد  برای نیل به اهداف  نظام و اسلام است،که شهادت، شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این فداکاری است.
بخشدار فشافویه صحنه بیان کرد: نقش بسیج در طول ۴۲ سال در حماسه های متعدد و بحرانهای مختلف و نیز نقش آفرینی در طول ۸ سال دفاع مقدس پررنگ بوده است.
وی اظهار کرد :در بحرانهای متعدد دو سال اخیر اعم از سیل و آتش سوزی،  اجرای طرح ملی غربالگری شهید سلیمانی و طرح ملی واکسیناسیون و در  مواجه با شیوع بیماری کرونا این عزیزان بدون مزد و منّت تلاشهای عظیمی را به منصه ظهور گذاشتند.
در ادامه جلسه حوزه مقاومت بسیج شیخ کلینی(ره) برنامه های هفته بسیج را تشریح نمود و پس از بحث و تبادل نظر هماهنگی های لازم در جهت برگزاری مناسب این برنامه ها بعمل آمد.
و در پایان از بسیجیان سلحضور پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستان زیوان بخش فشافویه با همکاری کلانتری ۱۷۶ حسن آباددر دستگیری قاچاق مواد مخدر در بخش فشافویه ْ مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی شده اند با لوح تقدیر به پاس این مجاهدت خستگی ناپذیر تقدیم بسیجیان گردید

گفتنی است در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج که به ریاست کریم رئوف بخشدار فشافویه وباحضور درگاهی امام جمعه فشافویه،حاجیوند رئیس اداره ورزش و جوانان فشافویه،کرمانی رئیس خدمات شهری شهرداری حسن آباد،مراد زاده جانشین کلانتری ۱۷۶ حسن آباد،حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی و ۴۶۰ مرصاد بخش فشافویه،دهیاران تابعه و سایر مسئولین و ادارات بخش فشافویه در محل سالن جلسات بخشداری برگزار گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »