کد خبر : 14363
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 19:50

حواشی دیدار پرسپولیس و گل‌‎گهر؛

جشن پیروزی مقاومت با پرچم فلسطین در استادیوم آزادی

جشن پیروزی مقاومت با پرچم فلسطین در استادیوم آزادی
هواداران پرسپولیس با آوردن پرچم‌های فلسطین در حاشیه بازی این تیم با گل‌گهر، پیروزی جریان مقاومت را جشن گرفتند.

به گزارش کلینی نیوز، حمله جنبش حماس به  عملیات طوفان الاقصی برعلیه رژیم صهیونیستی اسرائیل، صرف‌نظر از مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران، موجی از واکنش‌های فردی و جمعی ایرانی‌ها را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی به همراه داشته است.

در تازه‌ترین اقدام مقام‌های شهری تهران در میدان ولی‌عصر و فلسطین بنرهایی را به حمایت از حماس در جنگ با رژیم صهیونیستی  اسرائیل نصب کرده‌اند که آشکارا برانگیزاننده احساسات ضد اسرائیلی است.

 

شب گذشته در بازی پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی تهران به وقوع پیوست، هواداران پرسپولیس با آوردن پرچم‌های بزرگ فلسطین، «پیروزی جریان مقاومت را در جریان حمله به سرزمین‌های اشغالی را جشن گرفتند.»

پرسپولیس و گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال جام باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۹:۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

یاسین سلمانی در دقیقه ۹ در حالی که برخوردی با بازیکنی نداشت و در حال دویدن بود دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد تا یحیی گل‌محمدی با انجام تعویض زودهنگام محمد عمری را جایگزین او کند. مصدومیت سلمانی نگرانی سرمربی پرسپولیس را به همراه داشت و او پس از این اتفاق در گفت‌وگو با پزشکان تیم در جریان وضعیت بازیکن مصدوم تیمش قرار گرفت.

حمله‌ای غافلگیرکننده به نام طوفان الاقصی علیه اسرائیل

جنبش مقاومت اسلامی حماس در باریکه غزه سحرگاه روز شنبه حمله‌ای غافلگیرکننده به نام طوفان الاقصی را علیه اسرائیل آغاز کردند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس عملیات نظامی خود علیه اسرائیل را «طوفان الاقصی» نام‌گذاری کرده‌اند، بیش از ۲۵۰۰ راکت به شهرهای مرکزی و جنوب اسرائیل پرتاب شده و شهر بیت‌المقدس هم هدف قرار گرفته است. بنا به گزارش‌ها پرتاب‌های راکتی از چند نقطه مختلف باریکه غزه انجام می‌شود.

گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرده‌اند که هدف از این عملیات «پایان دادن به همه جنایت‌های اشغالگری» است. جنبش حماس از ۱۶ سال پیش تاکنون کنترل نوار غزه را در دست دارد.

اسرائیل جنبش حماس را متهم کرده که عملیاتی «ترکیبی» همراه با پرتاب راکت و نفوذ به داخل خاک این کشور را آغاز کرده است.

این عملیاتی ترکیبی شامل موشک‌باران اراضی اشغالی و عملیات نظامی زمینی به‌همراه هلی‌برن با پاراگلایدر بود که در نوع خود بی‌سابقه بوده است و بنا به اذعان صهیونیست‌ها ۳۵ نظامی به اسارت درآمده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.