کد خبر : 8220
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 - 8:34

تیم ملی ایران اروگوئه را شکست داد

تیم ملی ایران اروگوئه را شکست داد
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز جام جهانی فوتبال با سرمربی‌گری کارلوس کیروش موفق شد تیم قدرتمند اروگوئه را شکست دهد.

به گزارش کلینی نیوز، تیم ملی ایران جمعه شب در اتریش در حالی به مصاف اروگوئه رفتند که ملی‌پوشان بار دیگر کارلوس کی روشِ سرمربی پرتغالی را روی نیمکت تیم ملی می‌دیدند.

پس از آنکه فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفت با دراگان اسکوچیچ کروات قطع همکاری کند، مهدی تاج بار دیگر مرد پرتغالی را برای هدایت تیم ملی فرخواند. اروگوئه در این دیدار با تمام ستارگان بین‌المللی خود حاضر شده بود تا بتواند خود را برای برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ بیشتر آماده کند.

ایران در این مسابقه توانست با گل دقیقه ۷۹ مهدی طارمی که روی پاس زیبای کریم انصاری‌فرد به ثمر رسید مسابقه را با نتیجه ۱-۰ به سود خود به پایان برساند.

قرمز پوشان ایرانی با ارائه نمایشی منظم به ویژه در دفاع اجازه ندادند تا حریف قدرتمند خود که با تمام ستارگان خود همچون لوئیس سوآرز به میدان آمده بود، موقعیت چندانی روی دروازه آنها ایجاد کند.

بازیکنان تیم ملی که برای اردوی تدارکاتی خود به اتریش سفر کرده‌اند ۴ روز دیگر یعنی سه‌شنبه ۲۷ سپتانبر دومین مسابقه دوستانه خود را در این اردو با تیم ملی سنگال برگزار خواهد کرد.

نشریه دیلی میل چاپ انگلیس با تیتر «حریف ایران هشداری جدی به انگلیس و ساوت‌گیت داد» به تمجید از تیم ملی کشورمان پرداخت و نوشت: ایران، اولین حریف انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در فاصله ۵۸ روز مانده به آغاز رقابت‌ها توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذاشت و تیم قدرتمند اروگوئه را شکست داد.

این نشریه انگلیسی ادامه داد: مهدی طارمی، مهاجم مرکزی تیم ملی ایران که در این سال‌ها در پورتو به یک تهدید همیشگی برای رقبا بدل شده بود، گل برتری ایران را با مهارت و تکنیکی فراوان به ثمر رساند. قدوس، بازیکن برنتفورد که هنوز نتوانسته در لیگ برتر انگلیس بازی کند نیز در این مسابقه و ترکیب ایران حضور داشت.

تیم قدرتمند سنگال که قهرمان آفریقا است در جام جهانی هم حضور دارد و بازی مقابل این تیم می‌تواند محکی جدی برای آمادگی بازیکنان تیم ملی ایران به شمار رود.د و در نهایت مسابقه با همان تک گل ستاره پورتو به سود ایران به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.