کد خبر : 15132
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 18:04

تیم فوتبال زیر ۱۷ سال:ایران ۱- انگلیس۲

تیم فوتبال زیر ۱۷ سال:ایران ۱- انگلیس۲
تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی زیر بارش شدید باران در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا، اندونزی، مقابل انگلیس ۱-۲ شکست خورد.

به گزارش کلینی نیوز، ایران که با هدایت حسین عبدی در نخستین بازی با پیروزی ۲-۳ مقابل برزیل، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات، شگفتی‌ساز شده بود، بازی را با این ترکیب آغاز کرد: آرشا شکوری، عرفان درویش‌عالی، حسام نفری، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، امیرمحمد رزاق‌نیا، ابوالفضل زمانی، اسماعیل قلی‌زاده، یعقوب براجعه، ماهان صادقی و ابوالفضل موردی.

ایران که با توجه به پیروزی در بازی اول اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا کرده بود، در نیمه اول عملکردی قابل قبول داشت و پا به پای حریف نامدارش جنگید.

ایران در همان نیمه اول مزد نمایش خوبش را گرفت و در پایان نیمه اول با گل دقیقه ۳۱ ابوالفضل زمانی مقابل انگلیس به برتری رسید.

ایران در نیمه دوم بیشتر به دنبال حفظ نتیجه بازی بود و همین موجب شد که انگلیس فرصت بیشتری برای حمله داشته باشد. در دقیقه ۶۳ ریس راسل‌دنی، ستاره ۱۷ ساله باشگاه چلسی، گل مساوی را وارد دروازه ایران کرد.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، به دنبال نفوذ جوئل اندالا، بازیکن باشگاه منچستر سیتی، آرشا شکوری، با وجود خروج خوبش، توپ را از دست داد و اندالا از زاویه بسته دروازه خالی ایران را در دقیقه ۹۰ باز کرد.

در دیگر بازی این گروه برزیل پس از شکست در بازی اولش از ایران، کالدونیای جدید را ۰-۹ شکست داد. این تیم در نخستین بازی‌اش هم ۰-۱۰ به انگلیس باخته بود.

ایران در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی سه روز دیگر، جمعه (۱۷ نوامبر)، باید با کالدونیای جدید بازی کند و با توجه به عملکرد این تیم بخت بالایی برای پیروزی و زنده نگه داشتن امید صعود دارد.

در این مسابقات تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند و از میان تیم‌های سوم گروه‌ها، چهار تیمی که بهترین عملکرد را داشته باشند، راهی مرحله حذفی می‌شوند.

حسین عبدی، سرمربی ایران، بعد از بازی گفت: «از همه مردم عذرخواهی می‌کنم. ما دنبال بردن بازی بودیم اما متاسفانه باران شدید روی عملکردمان تاثیر گذاشت. انگلیس در این شرایط راحت‌تر کار می‌کرد. ما فقط دو روز بعد از بازی برزیل فرصت ریکاوری داشتیم که کافی نبود. امیدوارم بتوانیم در ادامه جبران کنیم و نتیجه‌ای که لایق مردم باشد بدست بیاوریم.»

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.