به گزارش کلینی نیوز به نقل از یورونیوز، این پوشاک و وسایل جانبی به تصویر این کودک گرفتار نقشآرایی شده و هشتگهای ویرال در شبکههای اجتماعی مانند «رایان را نجات دهید»، برای رایان دعا کنید وغیره روی این وسایل تجاری نقش بسته. احتمالا در صورت جستوجوی این هشتگها، صفحات گوگل کاربران را به سوی این محصولات هدایت میکند.
چهارمین روز از تلاش نفسگیر برای نجات پسربچه مراکشی که در چاه عمیق افتاد
معلوم نیست تولیدکنندگان و فروشندگان این محصولات از پدر و مادر رایان کسب اجازه کرده اند یا نه.
گروهی از کاربران در شبکههای اجتماعی خشم و انزجار خود را از این بازاریابی آنلاین ابراز کردهاند.
براساس آخرین اخبار روز شنبه گروههای امداد و نجات با پایان عملیات حفاری وارد چاهی شدهاند که رایان در آن گرفتار است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰