کد خبر : 2271
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 8:42

توزیع بن کارت تخفیف ویژه نمایشگاه قرآن در نماز جمعه حسن‌آباد

توزیع بن کارت تخفیف ویژه نمایشگاه قرآن در نماز جمعه حسن‌آباد

به گزارش کلینی نیوز، سید محمد موسوی درگفتگو با کلینی نیوز، از توزیع بن تخفیف جهت خریداران محصولات قرآنی در نمایشگاه قرآن شهر حسن‌آباد خبر داد. وی افزود: بیش از هزار قطعه بن مخصوص تخفیف استفاده از محصولات قرآنی و مذهبی در نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران شهر حسن‌آباد توزیع خواهد شد. رئیس

به گزارش کلینی نیوز، سید محمد موسوی درگفتگو با کلینی نیوز، از توزیع بن تخفیف جهت خریداران محصولات قرآنی در نمایشگاه قرآن شهر حسن‌آباد خبر داد.

وی افزود: بیش از هزار قطعه بن مخصوص تخفیف استفاده از محصولات قرآنی و مذهبی در نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران شهر حسن‌آباد توزیع خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تصریح کرد: با توجه به تصمیمات گرفته‌شده جهت تسهیل در استفاده مردم از محصولات به نمایش گذاشته‌شده در نمایشگاه قرآن ویژه ماه مبارک رمضان تعدادی بن تخفیف جهت بازدیدکنندگان از این نمایشگاه تهیه و در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

به گفته وی، مقرر شد از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه ۵۰ درصد تخفیف و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بیست هزار تا پنجاه‌هزار یال از قیمت محصولات به‌عنوان تخفیف برای مراجعین محترم در نظر گرفته‌شده است.

لازم به ذکر است، نخستین نمایشگاه کتاب و نرم‌افزارهای قرآنی شهر حسن‌آباد از تاریخ ۲۷ خرداد آغاز به کارکرده و تا اول تیرماه سال جاری پذیرای علاقه‌مندان در کتابخانه پیامبر اعظم (ص) است.

بیشتربدانیم:

نخستین نمایشگاه قرآن کریم در شهر حسن آباد افتتاح می‌شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.