کد خبر : 15518
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 13:39

تهدید اسرائیل در زنده‌ به‌ گور کردن گروگان های فلسطینی

تهدید اسرائیل در زنده‌ به‌ گور کردن گروگان های فلسطینی
یک مقام صهیونیست، اسرای فلسطینی را انسان ندانست و آنها را شایسته زنده به‌ گور شدن اعلام کرد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از پایگاه خبری انگلیسی «میدل‌ایست‌آی»، «آریه کینگ» معاون شهردار قدس اشغالی در پیامی در ایکس (توئیتر سابق)، تصویری از اسرای فلسطینی در غزه را منتشر کرد و خواستار زنده به گور کردن آنها شد.

این صهیونیست افراطی با انتشار عکس اسرای فلسطینی که در غزه به اسارت صهیونیست ها درآمده بودند، نوشت: اگر من تصمیم گیرنده بودم، به بولدوزرها دستور می دادم که این مورچه ها را زنده به گور کنند.

وی، اسرای فلسطینی را حیوان خطاب کرد و آنها را شایسته زنده به گور کردن دانست.

به گزارش المیادین، از شب گذشته تا کنون ۱۵ شهروند دیگر فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شدند. باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که از هفتم اکتبر تاکنون آمار بازداشت‌ها در کرانه باختری به ۳۷۰۰ نفر رسیده است.

۵۰۰۰ نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ زخمی شده‌اند

 روزنامه یدیعوت احارانوت، چاپ فلسطین اشغالی، امروز (۱۸ آذر) در گزارشی به نقل از منابع نظامی اسرائیلی، از زخمی شدن بیش از پنج هزار نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ در غزه خبر داد.

به نوشته این روزنامه، از میان این تعداد زخمی، دو هزار نفرشان معلول و دچاز نقص عضو شده‌اند. به گفته منابع نظامی اسرائیلی، بخش توانبخشی وزارت جنگ این رژیم روزانه ۶۰ مجروح جدید را پذیرش می‌کند که عمده آن‌ها دارای جراحات شدیدی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.