کد خبر : 7477
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 14:26

به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه عنوان کرد؛

تشریح عملکرد شش ماهه بخشداری فشافویه

تشریح عملکرد شش ماهه بخشداری فشافویه
بخشدار فشافویه همزمان با هفته دولت در سخنرانی نماز جمعه اقدامات و عملکرد شش ماهه بخشداری را تشریح کرد.

به گزارش کلینی نیوز، آقای هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در سخنرانی نماز جمعه این هفته  شهر حسن آباد، ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر بارزترین الگو برای مدیران ومسئولینی هستند که در مسیر انقلاب و فعالیت های جهادی حرکت می کنند.

به نوشته تارنمای فرمانداری شهرستان ری  وی در ادامه افزود: در دولت کریمه آیت الله رئیسی مردم پشتیبان دولت و نقشی محوری دارند و مسئولین و کارگزاران نیز در دولت سیزدهم خدمتگزار مردم هستند.

بخشدار فشافویه تصریح کرد: با آغاز مسئولیت بنده در بخشداری فشافویه اساسی ترین مشکلات بخش احصاء و با برنامه ریزی و هدف گذاری رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه کشاورزی برای احیای دشت طلایی در بخش فشافویه اقداماتی همچون تامین آب و احقاق حقابه کشاورزان صورت گرفت و از طریق شهرستان، استان و مجلس شورای اسلامی پیگیری های لازم انجام شده که در آینده ای نزدیک این اقدامات به ثمر خواهد رسید.

براساس اطلاعات بدست آمده توسط پایگاه خبری کلینی نیوز، اخیرا فرمانداری شهرستان ری طی نامه ای به بخشدار فشافویه اعلام کرده است، تا برنامه های کارشناسی خود را  پیرامون حق آبه  زمین های کشاورزی بخش فشافویه اعلام کند.

این حق آبه در قالب تامین آب زمین های کشاورزی روستاهای جنوبی بزرگراه تهران قم واقع شده است را در بر می گیرد.

حسین خانی بیان داشت: یکی از اقدامات زیرساختی مهم گازرسانی به روستاهای فاقد دهیاری بخش فشافویه است که بازدید های میدانی توسط مدیران استانی و شهرستانی انجام و ضمن پیگیری های لازم، اجرای این طرح در دستور کار دستگاه های متولی قرار گرفته است.

آقای یعقوبی شهردار حسن آباد در نشست روز خبرنگار که در محل شواری شهر حسن آباد برگزارشد ، در پاسخ درباره چهار دستگاه اتوبوس اهدایی  شهرداری تهران به شهرداری  حسن آباد در چه زمانی به کارگیری می شود؟ بیان داشت: این اتوبوس ها دارای نقص فنی بوده که به شهرداری حسن آباد واگدار شده، در حال حاضر بخش خصوصی حتی بصورت رایگان تمایلی به راه اندازی آن ندارد، فقط در مراسم و مناسبت های که نیاز به اتوبوس هست در داخل بخش فشافویه بصورت موقت استفاده می شود.

 حمل نقل عمومی  یکی از مطالبات مردم فشافویه است که هنوز به ثمر نشسته  است، مسیر حدوداً ۲۰ کیلومتری فشافویه تا متروی کهریزک مسیر نچندان مطلبوب جاده قدیم تهران قم، اتوبوس های شرکت واحد اتوبسرانی شهرداری تهران، سال‌ها است مردم  جنوبی ترین نقطه استان تهران را  بدون ناوگان حمل و نقل عمومی قرارداده است

براساس قانون شهرداری ها، شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت نمی‌توانند اتوبوسرانی داشته باشند، بخشدار فشافویه در این مطالبه مردم فشافویه تاکنون عکس العملی نشان نداده است.

بخشدار فشافویه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، اجرای طرح پایش تصویری، ایجاد کلانتری دوم بخش فشافویه، تقویت زیرساخت های مخابرات، کمربندی شهر حسن آباد، آزادسازی اراضی ملی و نظارت بر فعالیت نانوایی ها از دیگر مواردی است که پیگیری و اقدامات کارشناسی برای حصول نتیجه لازم صورت گرفته است.

بخشدار فشافویه به رفع موانع لکه های صنعتی واقع در اراضی بیجین جاده چرمشهر که نجام گرفته و عملکرد بخش فشافویه در  کمک رسانی به منطقه سیل زده مزداران فیروزکوه هیچ گونه اشاره ای نکرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »