کد خبر : 5571
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 تیر 1401 - 11:35

بهره برداری از ورودی دوم شهرک صنعتی شمس آباد

بهره برداری از ورودی دوم شهرک صنعتی شمس آباد
بلوار ۹ کیلومتری بهارستان و مسیر دسترسی ۲.۵ کیلومتری دوم شهرک صنعتی شمس آباد با حضور مسئولان ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کلینی نیوز،  داوود صفار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازدید که طی روز جاری انجام می شود، معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، استاندار تهران و سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در کنار دیگر مسئولان استانی و  شهرستانی حضور دارند.

وی به برنامه های این سفر اشاره کرد و یادآورشد: افتتاح راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد به طول ۲.۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان و زیرسازی، روسازی و آسفالت بلوار بهارستان به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از جمله برنامه های سفر امروز است.

صفار اظهار داشت: در ادامه این سفر یک روزه به شهرستان ری، پروژه زیرسازی، روسازی و آسفالت محوطه مجتمع کارگاهی صنف حجاران افتتاح و از واحد صنعتی ایزوفام  بازدید می شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

کلنگ احداث راه دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس آباد با هدف تسهیل دسترسی صنعتگران و کارگران در مردادماه ۱۳۹۸ به زمین زده شد و مقرر شد این پروژه تا پایان بهمن ۹۸ با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری برسد.

هدف از اجرای این پروژه، تسهیل دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد است که با راه اندازی این مسیر، حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در وقت کارگران و صنعتگران برای ورود و خروج به این منطقه صرفه جویی خواهد شد.

فتحعلی محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان بازدید از آخرین وضعیت پروژه درحال احداث راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس آباد گفت: با توجه به این‌که توسعه این شهرک صنعتی در سنوات گذشته موجب افزایش حجم ترافیک ورودی این شهرک شده است، طرح احداث راه دسترسی دوم، نیازسنجی‌ و در اولویت احداث قرار گرفت.

سعید صادقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران درباره دسترسی دوم به شهرک صنعتی شمس آباد گفته: هدف از اجرای پروژه راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس، تسهیل در دسترسی صنعتگران و کارگران برای ورود و خروج به شهرک صنعتی شهرک صنعتی شمس آباد است.

شهرک صنعتی شمس آباد در محدوده شهرستان ری و در کیلومتر ۳۵ اتوبان تهران- قم خروجی شهر حسن آباد قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.