کد خبر : 12087
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 13:25

بشارت سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ری: مشکل اساسی بخش فشافویه آب شرب و کشاورزی است

بشارت سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ری: مشکل اساسی بخش فشافویه آب شرب و کشاورزی است
صبح امروز محمد بشارت با حسین خانی بخشدار فشافویه، رئیس شورای بخش، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد و رؤسای ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان بخش فشافویه در محل ساختمان فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از سایت خبری روایت اول نزدیک به فرمانداری ری، سرپرست فرمانداری ویژه ری در این جلسه با اشاره به معضلات موجود در سطح بخش فشافویه گفت: یکی از مشکلات اساسی فشافویه موضوع تأمین آب شرب و کشاورزی است که نیازمند پیگیری و اقدام جهادی برای تقویت زیرساخت های حوزه آب شرب و توسعه روش های نوین کشاورزی در راستای احیای دشت طلایی ری است.

kolayninews 1402 3 82

 

وی افزود: در سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان ری تمامی مشکلات اساسی بخش فشافویه احصاء و مطرح گردید و درحال پیگیری است، اما مسئولین محلی باید علی رغم مصوبات سفر ریاست جمهوری با تکیه بر توان و ظرفیت های منطقه ای اقدام به اجرای طرح های زیرساختی نمایند.

بشارت در پایان عنوان کرد: تمامی ارکان مدیریتی بخش فشافویه همواره با دلسوزی و همدلی پیگیر مطالبات عمومی اهالی مانند اجرای طرح گازرسانی در روستاهای تابعه بخش می باشند که انشاالله مقدمات اجرایی این طرح مهم بزودی اجرایی خواهد شد.

آقای بشارت نامی روستاهای  بخش فشافویه که قرار است دز اجرای طرح گازرسانی باشند، نبرد.

بیشترین مطالبات روستاهای بخش فشافویه توجه به احداث مدرسه و اجرای طرح هادی بود که در بازدید مردادماه ۱۴۰۱ دردیدار آقای زمانی فرماندار سابق شهرستان ری  و هئیت همراه، توسط شهروندان بخش فشافویه مطرح شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.