کد خبر : 1909
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 13:24

بزودی تنها کلینیک سازمان تامین اجتماعی در شهرحسن آباد افتتاح می شود

بزودی تنها کلینیک سازمان تامین اجتماعی در شهرحسن آباد افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت خانه‌سازان ایران، از کلینیک سازمان تأمین اجتماعی در شهر حسن آباد بازدید کرد.

به گزارش کلینی نیوز، فیض اله امامی بخشدار فشافویه در بازدید مهندس خراسانی مدیرعامل شرکت خانه‌سازان ایران زیرمجموعه سازمان شستا، از درمانگاه تأمین اجتماعی که با همراهی دکتر تاجیک شهردار حسن‌آباد نیز صورت پذیرفت اظهارداشت: کلینیک تأمین اجتماعی به‌صورت کامل با تجهیزات و نیروی انسانی در هفته تأمین اجتماعی در تیرماه سالجاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدارفشافویه مدعی شد، کلینیک تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین درمانگاه سازمان تأمین اجتماعی در سطح استان تهران است وافزود:اسم آن را به یاد شهدای گران‌قدر بخش به نام درمانگاه شهدای فشافویه نام‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه تلگرامی ندای فشافویه وابسته به بخشداری فشافویه، رئیس مجمع سلامت و بهداشت فشافویه گفت: کلینیک شهدای فشافویه با مساحت ۵۶۰۰ متر و زیربنای ۲۷۰۰ متر در دوطبقه و پارکینگ، دارای شش اتاق پزشک، یک اتاق پزشک زنان و یک اتاق پزشک کشیک، اتاق عمل جراحی، اتاق احیا قلب، دو اتاق بستری زنان و مردان، داروخانه و تزریقات، دو اتاق دندانپزشکی، دو آزمایشگاه خون‌گیری مردان وزنان و دو اتاق میکروبیولوژی و انگل‌شناسی است.

امامی افزود: برای افتتاح این پروژه فشار زیادی را تحمل کردم و اصرار داشته و دارم که افتتاح زمانی باید انجام شود که هم تجهیزات و هم نیروی انسانی آن به‌طور کامل باشند؛ و انشالله با قول جدی که آقای خراسانی به بنده داده‌اند، در تیرماه وبِه مناسبت هفته تأمین اجتماعی با امکانات کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار فشافویه افزود:با مذاکراتی که با سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است، مقرر گردید که نیروی انسانی بومی ازبرای این مرکز درمانی بخش فشافویه جذب نمایند.

گفتنی است، کلینیک تامین اجتماعی شهدای بخش فشافویه، تنها  کلینیک درمانی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان ری با جمعیتی بیش ازیک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می باشد. کهریزک پرجمعیت ترین بخش شهرستان ری فاقد کلینیک سازمان تامین اجتماعی است.

 

بیشتر بخوانید:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.