کد خبر : 5741
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 12:18

برگزاری مسابقات تای کیک‌بوکسینگ استان تهران به میزبانی فشافویه

برگزاری مسابقات تای کیک‌بوکسینگ استان تهران به میزبانی فشافویه
مسابقات قهرمانی تای کیک‌بوکسینگ استان تهران یادواره شهید احمدرضا زارع به میزبانی بخش فشافویه برگزارشد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی حسن‌آباد فشافویه: مسابقات قهرمانی تای کیک‌بوکسینگ استان تهران یادواره شهید احمدرضا زارع به میزبانی بخش فشافویه در سالن شهید محمدرضا زارع روستای ابراهیم‌آباد به مدت دو روز در زوزهای دوم و سوم تیرماه با مشارکت حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ شیخ کلینی برگزار شد.

این مسابقات هیجان‌انگیز که میزبان ۳۷۶ ورزشکار از استان تهران بود پس از رقم زدن لحظات شیرین برد و شاید تلخ باخت برای ورزشکاران با چاشنی مدال‌های رنگارنگ که شاید خوش‌رنگ‌ترین آنها طلایی است و کمربندهایی که نشان‌دهنده‌ی پیروزی و قدرتمندی است بعد از ۴۸ ساعت پایان یافت.

photo ۲۰۲۲ ۰۶ ۲۳ ۱۹ ۵۷ ۴۳

اهدای جوایز حکم، مدال و کمربند طلایی به نفرات اول تا سوم در رده و وزن‌های مشخص،بخش مهم و انرژی بخشی نیز برای ورزشکاران بود.

مسابقات تای کیک‌بوکسینگ استان تهران به میزبانی فشافویه در حالی برگزارشد که در بخش فشافویه هیچ گونه اطلاع رسانی صورت نگرفته بود.

گزارش های خبری که از مجاری روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی حسن‌آباد فشافویه اعلام شده است پس از برگزاری این رویداد مهم ورزشی اتعکاس خبری داشته است.

خبرگزاری پانا این رویداد مهم خبری را  پس از سه روز بعد از برگزاری مسابقات تای کیک‌بوکسینگ به صورت آلبوم عکس به روی سایت خود منتشر کرده است.

روابط عمومی هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی حسن‌آباد فشافویه در گزازش خبری خود هیچ اشاره ای به اسامی برگزیدگان مسابقات تای کیک‌ بوکسینگ یادواره شهیداحمدرضا زارع نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.