کد خبر : 162
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 9:50

برگزاری جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر فشافویه

برگزاری جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر فشافویه
اولین جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر فشافویه

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی برگزاری مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بخش فشافویه به ریاست کریم رئوف بخشدار فشافویه و با حضور حجت‌الاسلام‌ درگاهی  نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه و امام جمعه شهر حسن آباد، یعقوبی شهردار حسن‌آباد، بهرامی رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران فشافویه، ادارات و دهیاران در محل سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

آقای رئوف بخشدار فشافویه یه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال در سطح بخش فشافویه بر اطلاع‌رسانی گسترده از نحوه اجرای این برنامه‌ها و همچنین حضور گسترده مردم بخش در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تأکید کرد.
بخشدار فشافویه نیز در سخنانی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، این روز را روز بصیرت مردم عنوان کرد و گفت: نقش مردم در خلق این حماسه انکارناپذیر است و این حماسه، اتحاد و یکپارچگیً بیشتر مردم را به دنبال داشت.
آقای خوشدل کارشناس شهری و روستای بخش فشافویه نیز به تشریح ویژه‌برنامه‌های بسیج در دهه فجر امسال پرداخت.
به گفته وی، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نورافشانی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ازجمله این برنامه‌هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.