کد خبر : 20580
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 13:16

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با موضوع هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با موضوع هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس
جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با موضوع هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز،  جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با حضور حجت الاسلام والمسلمین امیری امام جمعه، هادی حسین خانی بخشدار فشافویه و سایر اعضای شورا در سالن بخشداری بخش فشافویه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین امیری رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش فشافویه با اشاره به اینکه امروزه بر همگان روشن است که عزت، پیشرفت، اقتدار و صلابت کشور بیش از هر چیز مرهون فداکاری شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که در روزهای سخت و سرنوشت ساز با سپر ساختن سینه‌های خود و ایستادن در مقابل خطرات، از سرزمین و میهن خود دفاع کردند.

هماهنگی برگزاری مراسمات آخر ماه صفر، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برنامه ریزی به منظور بزرگداشت هفته فرهنگی ری در دستور کار جلسه شورا قرار گرفت که پس از گفتگوی اعضائ حاضر در جلسه مصوباتی در پی داشت.

 برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس بصورت متمرکز از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همه ساله اعلام  می شود.( تا تنظیم این خبر تاکنون اعلام نشده است.)

گفتنی است، مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۲۱۸ هزار نفر شهید و مفقودالاثر، ۳۹۹ هزار و ۱۷۴ جانباز، ۴۴ هزار و ۸۳۶ نفر آزاده برای حفظ کیان میهن الاسلامی تقدیم انقلاب کردند که سهم بخش فشافویه ۶۱ شهید و ۴ شهید مفقود الاثر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.