کد خبر : 8264
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مهر 1401 - 8:20

برخورد با سلبریتی‌های ناآگاه هم صدا با اغتشاشات اخیر ایران

برخورد با سلبریتی‌های ناآگاه هم صدا با اغتشاشات اخیر ایران
سلبریتی‌های وطنی مدت‌هاست در دام ضد‌انقلاب بوده و در آبشخور آنان برای چنین روزهایی نان خورده و تربیت شده‌اند.

به گزارش کلینی نیوز ، بعد از جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی سلبریتی‌ با تصاویری از علی کریمی و علی دایی ‌نوبت به شهاب حسینی رسید.

 پنجشنبه هفته گذشته بود که در خبرها اعلام شد شهرداری تهران به مجری تبلیغات موبایل ۱۴۰ دستور داده بیلبوردهای سلبریتی ورزشی علی دایی از سطح شهر جمع‌آوری شود. این اتفاق بعد از واکنش علی دایی به ماجرای مرگ مهسا امینی رخ داد.

به  نوشته اعتمادآنلاین،، با ادامه واکنش سلبریتی‌ها ناآگاه به  مرگ مهسا امینی در صفحات شخصی‌شان حالا نوبت به شهاب حسینی رسیده تا دستور جمع‌آوری بیلبوردها با تصویر این بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از واکنش او به ماجرای مرگ مهسا امینی صادر شود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دستور جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغات سریال «پوست شیر» با چهره شهاب حسینی صادر شده است. شهاب حسینی به عنوان بازیگر در کنار هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام و… در این سریال شبکه نمایش خانگی حضور دارد.

 

 

 خبرگزاری فارس نیز روز یکشنبه از تهیه طوماری از سوی شهروندان خطاب به «قوه قضائیه و سازمان‌های مسئول» برای مجازات علی کریمی خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت و جهت دهی به ” اغتشاشات” اخیر در کشور، خواستار توقیف امول او شد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اقدام دولت ترکیه در توقیف اموال “هاکان شوکور” فوتبالیست معروف ترکیه ای به اتهام دست داشتن در کودتای نافرجام سال ۲۰۱۵، خواستار اقدامی مشابه و توقیف اموال علی کریمی در کشور شد.

او همچنین با اشاره به مواضع مهران مدیری خواستار قطع همکاری صداوسیما با “سلبریتی” هایی شد که در جریان وقایع اخیر کشور، از “آشوب طلبان” اعلام حمایت کرده اند. او گفت اگر دو ماه دیگر امثال کسانی که از اغتشاشات اخیر کشور اعلام حمایت کرده اند دوباره پایشان به صداو سیما باز شود، حامیان نظام که همیشه برای حمایت از نظام در صحنه بوده اند، دلسر خواهند شد.

چهر های مشهور و هم صدا با دشمن باد تاوان آن را پس بدهند

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۴ مهر) طی سخنانی در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه گفته بود که کسانی که با امکانات و با حمایت‌های این نظام چهره شدند و مشهور شدند، به‌جای اینکه در روز سختی کنار مردم باشند و با مردم باشند، با دشمن همصدا شدند و دشمن از زبان و صفحات آنها مردم را به اغتشاش کشاند و جوان‌ها را به خیابان‌ها ریخت، مسببین این اعمال و پشتیبان این اعمال کسانی که با جعل و دروغ و با نشر مطالب کذب آمدند و مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند خسارت‌های مادی و معنوی که به‌بار آوردند باید تاوان آن را پس دهند.

روزنامه همشهری درباره برخورد قاطع با سبلیریتی ها می نویسد :بازداشت برخی افراد به‌دست نیروهای امنیتی و انتظامی برای کنترل میدانی اغتشاشات ضرورتی است که باید انجام شود.

افرادی که حیات و ممات فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی خود را مرهون حمایت نظام هستند و اکنون می‌کوشند در اعتراضی چند روزه خود را تبدیل به «رهبران قیام مجازی» کنند و این بازداشت‌ها را محکوم و آن را غیرقانونی و مغایر با آزادی بیان نشان دهند.

این چهره‌ها با تضعیف نیروهای امنیتی، خواستار کودتا در کشور شده و از حافظان امنیت خواسته‌اند خود را تسلیم آشوبگران کنند! درخواستی که نشان می‌دهد سلبریتی‌های وطنی مدت‌هاست در دام ضد‌انقلاب بوده و در آبشخور آنان برای چنین روزهایی نان خورده و تربیت شده‌اند.

مطالبه عمومی برخورد با چنین افرادی است؛ کسانی که هم در صحنه اغتشاش و هم پشت صحنه آن حضور پررنگی داشته‌اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.