کد خبر : 12855
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 14:36

بخشدار فشافویه:مدیریت بحران آب نیازمند همراهی و صرفه جویی است

بخشدار فشافویه:مدیریت بحران آب نیازمند همراهی و صرفه جویی است
جلسه هماهنگی و رسیدگی به مشکلات آب بخش فشافویه در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز ، جلسه هماهنگی و رسیدگی به مشکلات آب بخش فشافویه با حضور هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، محبوبی رئیس حوزه قضایی فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد، ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد، بیگدلی رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه، زنگویی رئیس آبفا بخش فشافویه، شیخ مدیر شهرک صنعتی شمس آباد و سایر مسئولین در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری فشافویه:آقای هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در جلسه رسیدگی به مشکلات آب بخش فشافویه اظهارداشت: بحران آب شرایط خاصی را در دنیا بوجود آورده و موضوع کم آبی کشور را نیز تحت الشعاع قرار داده و بخش فشافویه نیز با مشکلاتی در حوزه آب مواجه است.

حسین خانی افزود:بخش فشافویه ظرفیت های فروانی در حوزه صنعت، کشاورزی و دامپروری دارد که این ظرفیت ها نیازمند تامین آب برای امور مصرفی و چرخه تولید دارد که مطالعات و اقداماتی در خصوص انتقال آب به بخش فشافویه صورت گرفته که بصورت ویژه در دست بررسی و پیگیری است.

بخشدار فشافویه، موضوع آب در سلامت عمومی جامعه را دارای نقش بسزایی دانست و تاکید کردکه بخشداری در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی سیزدهم با همراهی مدیریت شهری و روستایی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با جدیت مدیریت بحران آب را در بخش فشافویه در دستور کار قرار داده تا مردم و صنعتگران در شرایط کنونی با مشکل جدی مواجه نشوند.

این مقام دولتی، مدیریت بحران آب را نیازمند همراهی و صرفه جویی در مصارف خانگی و صنعتی دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.