کد خبر : 19574
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 تیر 1403 - 12:36

بخشدار فشافویه با وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد

بخشدار فشافویه با وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد
دیدار سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه هادی حسین خانی بخشدار فشافویه با وزیر نفت دولت سیزدهم

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، در راستای پیگیری اجرای طرح گازرسانی به روستاهای محور چرمشهر و جاده قدیم تهران، قم در بخش فشافویه، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه هادی حسین خانی بخشدار فشافویه  با جواد اوجی وزیر نفت دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار بخشدار فشافویه رسیدگی به روستاها را از اولویت های مهم دولت مردمی سیزدهم و شهید آیت اله رئیسی برشمرد و بر تحقق مطالبه اجرای طرح گازرسانی، رفع موانع و بهره مندی مردم چندین روستای بخش فشافویه از نعمت گاز تاکید کرد که طی آن وزیر نفت دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری – به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی در سومین سال ریاست جمهوری در سانحه بالگرد در حین خدمت – در تاریخ هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار شد  و آقای مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد

دولت سیزدهم با انتخاب آقای پزشکیان به ریاست جمهوری اسلامی ایران به پایان راه رسیده است، مشخص نیست که این حرکت دیر هنگام آقای یزدی خواه و آقای حسین خانی را به چه عنوانی می توان تعبیر کرد.

 آقای بیگدلی رئیس شورای اسلامی بخش فشافویه گفته بود که گاز رسانی روستا های فشافویه به ندامتگاه بزرگ تهران رسیده است و بخشداری منتظر صدور مجوز های لازم  حفاری به منظور گاز رسانی، روستاهای قابل سکونت از اداره  راه شهرستان ری است.

وی در ادامه افزود:موضوع گازرسانی به چندین روستا به‌دفعات مطرح‌ شده اما با وجود پیگیری‌های متعدد و وعده مسئولان در بازدید از این روستاها این قول نیز اجرایی نشده است.

بیگدلی تصریح کرد: در بازدید نمایندگان مجلس از روستای بخش فشافویه برخی مشکلات مطرح و قول مساعد جهت پیگیری داده شد اما در نهایت هیچ‌ گونه اقدامی در زمینه برطرف شدن مشکلات صورت نگرفت.

گفتنی است، گازرسانی به روستاها بخش فشافویه به دلیل جمعیت کم و دوری از خطوط  امکان گاز رسانی به آن‌ها وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.