کد خبر : 15989
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 9:10

با نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) در شورای اداری بخش فشافویه

با نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) در شورای اداری بخش فشافویه
سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) در جلسه شورای اداری بخش فشافویه گفت:بخش فشافویه از یک طرف دارای مردمی انقلابی و شهیدپرور است که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و از طرف دیگر مدیران و مسئولینی در بخش فشافویه فعالیت می کنند که دغدغه مطالبات عمومی و خدمت به مردم را دارند.

به گزارش کلینی نیوز، جلسه شورای اداری بخش فشافویه با حضور هادی حسین خانی بخشدار فشافویه، سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره)، حجت الاسلام  امیری امام جمعه فشافویه، سروان پایخوان جانشین سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره)، روسای ادارات، فرماندهان انتظامی، دهیاران و سایر مسئولین در محل بخشداری فشافویه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح اله (ره) در جلسه شورای اداری بخش فشافویه گفت:بخش فشافویه از یک طرف دارای مردمی انقلابی و شهیدپرور است که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و از طرف دیگر مدیران و مسئولینی در بخش فشافویه فعالیت می کنند که دغدغه مطالبات عمومی و خدمت به مردم را دارند.

 امروز شکل گیری محور مقاومت که پایه گذار آن سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود، برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی ایران است و طوفان الاقصی نمونه بارز آن است.

او افزود: مسئولیت در نظام اسلامی امانتی است تا جهادگونه به مردم خدمت صادقانه و خالصانه شود که اگر این مسئله مورد توجه قرار گیرد امیدآفرینی و رضایتمندی جامعه را فراهم می کند.

سرهنگ شهیری گفت: اگر مردم را در امور دخیل کنیم، اگر برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنیم، اگر در چارچوب قانون به مردم خدمت کنیم، اگر جهادی به وظایف خود عمل کنیم قطعاً مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه محقق میشود و بخشی از مشارکت حداکثری در انتخابات با خدمت جهادی به مردم و بخش دیگر آن با تکریم ارباب رجوع تحقق می یابد.

در آذرماه امسال از سوی فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران سرهنگ علی‌اصغر شهیری به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) منصوب شد.

هادی حسین خانی بخشدار فشافویه در جلسه شورای اداری گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب همواره یاور مظلومان سرتاسر دنیا بوده و هست و امروز آرمان های انقلاب اسلامی تبدیل به محور مقاومت در منطقه شده که پایه های استکبار جهانی را متزلزل کرده است.

او افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد جهادی در تمامی حوزه های مختلف و رویدادها کشور نقش آفرین است که برکات فراوانی را برای ایران اسلامی داشته است.

حسین خانی گفت: در حال حاضر اصلی ترین وظیفه نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی بخش فشافویه مشارکت ویژه در برگزاری انتخابات اسفندماه است که بایستی مسئولین و مدیران نسبت به این امر مهم و حیاتی اهتمام داشته باشند و به فراخور وظایف سازمانی در سطح اداره و دستگاه اجرایی، ستاد انتخابات با محوریت مشارکت حداکثری تشکیل دهند.

او در پایان گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم، اولویت اصلی در برگزاری انتخابات تحقق شعار “امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت” و همچنین زمیه سازی مشارکت حداکثری است که در بخش فشافویه بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

شایان ذکر است، زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران روز ۱۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

در قانون جدید انتخابات مجلس، فرصت بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات از سوی شورای نگهبان افزایش یافته است؛ بر همین اساس، از ۱۹ دی تا ۱۹ بهمن به مدت یک‌ماه بررسی شکایات و اعلام نظر قطعی شورای نگهبان توسط هیأت نظارت استان به ستاد انتخابات کشور یا فرمانداران، صورت خواهد گرفت.

دریافت شکایت از داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تأیید شده لیکن شورای نگهبان نظر به عدم تأیید یا عدم احراز آن‌ها دارد، در فاصله زمانی ۲۱ تا ۲۳ بهمن انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.