کد خبر : 17554
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 13:25

محمد علی قزل سفلو

باشگاه فوتبال الهلال عربستان وارد گینس شد

باشگاه فوتبال الهلال عربستان وارد گینس شد
بر اساس آمار کتاب ثبت رکورد های جهانی «گینس»، باشگاه فوتبال الهلال عربستان سعودی با کسب 28 برد متوالی در تورنمت های رسمی، صاحب طولانی ترین بردها در تاریخ فوتبال شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روسیا الیوم، باشگاه الهلال پس از کسب پیروزی در برابر باشگاه الاتحاد این کشور توانست با ۲۸ پیروزی متوالی، رکورد باشگاه فوتبال «نیو سنتس» ولز در سال ۲۰۱۶ را  جابه جا کند و در رتبه نخست تیم هایی قرار گیرد که رکورددار طولانی ترین بردها در تاریخ فوتبال هستند.

فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال پس از دستیابی به این  رکورد تاریخی، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس»  وعده داد این باشگاه افتخارات و دستاوردهای جدیدی محقق کند.

وی افزود: به قهرمانان تیم  و هواداران الهلال تبریک فراوان می گوییم و بر این باوریم که پس از عنایات الهی، حمایت و همبستگی های شما عامل کسب این موفقیت است و امیدواریم بتوانیم با تکیه زدن بر سکوهای طلایی همواره شما را شاد کنیم.

گفتنی است الهلال که هم اکنون با ۶۵ امتیاز در صدر لیگ حرفه ای عربستان قرار دارد؛ در نیمه نهایی بازی های لیگ قهرمانان آسیا  نیز باید به مصاف العین امارات برود که در بازی اخیر خود با ضربات پنالتی  رونالدو و یارانش را  در تیم النصر عربستان حذف کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.