کد خبر : 313
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 - 13:46

تنها کلینک تامین اجتماعی در شهرستان ری

بازدید سر زده بخشدار فشافویه از درمانگاه تامین اجتماعی بخش فشافویه

بازدید سر زده بخشدار فشافویه از درمانگاه تامین اجتماعی بخش فشافویه
کریم رئوف بخشدار فشافویه روز 12 مردادماه به اتفاق زرمسلک رئیس اداره برق حسن آباد از شبکه از درمانگاه تامین اجتماعی بخش فشافویه بازدید کردند.

به گزارش کلینی نیوز، در این بازدید بخشدار فشافویه از زحمات حسینیان رئیس درمانگاه تامین اجتماعی بخش فشافویه ، پزشکان ، کادر درمانی و کارکنان درمانگاه که به عنوان فعالان عرصه بهداشت و سلامت  که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، تشکر و  قدردانی کرده و برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق نمودند.
به گزارش روابط عمومی بخشداری فشافویه ، بخشدار فشافویه  در این بازدید اظهار داشت: با همکاری و مساعدت شهروندان ، آموزش های لازم در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس  کرونا و تاکید بر رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از برگزاری اجتماعات ، بخش فشافویه وضعیت مناسبی در راستای مقابله با این ویروس دارد.
رئوف بخشدار فشافویه به زرمسلک رئیس اداره برق حسن آباد که در این باردید حضور داشت  تاکید کرد که درمانگاه تامین اجتماعی بخش فشافویه بدون قطعی برق و افت ولتاژ در طول شبانه روز جهت رفاه و خدمت رسانی به شهروندان بخش فشافویه باشد.

گفتنی است، کلینک تامین اجتماعی شهر حسن آباد تنها کلینک در شهرستان ری می باشد، بودجه بهداشتی رفاهی شهرستان ری در شهری از توابع شهرستان تهران هزینه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.