کد خبر : 191
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 19:21

بازدید رئیس امورمساجد شهرستان ری و هیئت همراه از مساجد بخش فشافویه

بازدید رئیس امورمساجد شهرستان ری و هیئت همراه از مساجد بخش فشافویه
بخشدار فشافویه:معتقدیم تمامی فعالیت‌ها باید با رویکرد مساجد و با محوریت امام جماعت آن برگزار شود.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، کریم رئوف بخشدار فشافویه به همراه عامری رئیس امور مساجد شهرستان ری و هیئت، حجت السلام درگاهی  نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه و امام‌جمعه  شهرحسن آباد و ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد از مساجد حسن‌آباد بازدید و از مسائل و مشکلات بحث و گفتگو کردند.

کریم رئوف بخشدار فشافویه با اشاره به اهمیت و نقش مساجد اظهارداشت:”اولویت برنامه‌های دولت مسجد محوری” است و به محوریت مساجد در برنامه‌های بسیج اعتقاد راسخ داریم و معتقدیم تمامی فعالیت‌ها باید با رویکرد مساجد و با محوریت امام جماعت آن برگزار شود.

وی با تأکید بر نقش سنگر ساز بودن مساجد در برابر انواع توطئه‌های دشمنان بیان داشت: مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان ازجمله اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده و باید در راستای توسعه روزافزون مساجد در تمام عرصه‌ها تلاش و جایگاه سیاسی اجتماعی فرهنگی را نمایان کنیم.

بخشدار فشافویه بابیان اینکه مسجد قلب تپنده هر شهر و هر روستایی است خاطرنشان کرد: مسجد محلی برای تعلیم و تربیت است و بسیاری از افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی، ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، مدافعان حرم و مدافعان وطن، نقش داشتند، همه ازهمین مساجد برخاستند.

گفتنی است بخش فشافویه دارای ۱۵ مسجد می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »