کد خبر : 261
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 10:35

نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه:

ایران همان‌گونه‌ که در زمین تمام خط قرمزهای آمریکا را شکست داد در دریا نیز قوی است و دشمن را شکست میدهد

ایران همان‌گونه‌ که در زمین تمام خط قرمزهای آمریکا را شکست داد در دریا نیز قوی است و دشمن را شکست میدهد
نماز جمعه این هفته شهر حسن آباد به امامت نمانیده ولی فقیه در بخش فشافویه در مصلی این شهر برگزارشد.

حجت الاسلام شیخ میثم درگاهی امام جمعه شهر حسن آباد و نماینده ولی فیقه در بخش فشافویه  در خطبه های این هفته با اشاره به عملیات غرور آفرین سپاه و نمایش خفت و خواری آمریکا اظهار داشت: آمریکای خبیث این مقطع زمانی را انتخاب می‌کند تا سرپوشی بر شکست‌های خود بگذارد و به‌زعم خود قدرت‌نمایی کند و عربستان را نیز وارد صحنه می‌کند تا در صورت شکست و عقب‌نشینی ایران بر شکست‌های مفتضحانه این روزهای عربستان در یمن سرپوش بگذارد.

وی افزود: دشمن دریای عمان را انتخاب کرد زیرا که فکر می‌کرد نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس قوی است و در دریای عمان حرفی برای گفتن ندارد.

امام جمعه شهر حسن اباد  در ادامه گفت: این مقطع زمانی را انتخاب می‌کند تا در آستانه شکل‌گیری مذاکرات برجام، ایران را تحت فشار قرار داده تا با تشدید التهاب در بازار و اقتصاد ایران ، برای میز مذاکره برگ برنده داشته باشد.

حجت‌الاسلام درگاهی تصریح کرد: بالگردهای سپاه دقیقا همان‌جا فرود می‌آیند که محدوده حفاظت آمریکایی‌هاست، یعنی ایران همان‌گونه‌ که در زمین تمام خط قرمزهای آمریکا را شکست داد در دریا نیز قوی است و دشمن را شکست میدهد.

نماینده ولی فقیه در بخش فشافویه  تأکید کرد: این عملیات بزرگ پیام های روشنی برای مزدوران منطقه‌ای آمریکا مانند عربستان و امارات داشت و نشان داد وقتی ارباب آن ها را زمین‌گیر می‌کنیم بقیه نیز  تکلیفشان معلوم است و بهتر است حساب کار خود را بکنند.

حجت الاسلام درگاهی ادامه داد: آمریکا باید هزینه اقدامات متجاوزانه خود را بپردازد و دشمن باید بداند ما هزینه تحرکات او را بالا خواهیم برد و به فرموده رهبر انقلاب یک اقدام کنند، ده برابر پاسخ دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام بهنگام و دلاورانه در برابر تحرک دزدانه آمریکا به‌افزایش غرور ملی، احساس امنیت ملی و ارتقاء سطح مقاومت مردم عزیز و انقلابی ایران، کمک زیادی کرد و ضریب اعتماد مردم به‌مرزداران غیور و فرزندان سلحشورشان رابالا برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.