کد خبر : 354
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 9:52

انفجار در کارخانه آلومینیوم‌سازی چندین کشته و مجروح برجای گذاشت

انفجار در کارخانه آلومینیوم‌سازی چندین کشته و مجروح برجای گذاشت
بخشدار فشافویه گفت:انفجار دیگ ذوب آلومینیوم در شهرک صنعتی آلومینیوم کاران در شهرک صنعتی شمس‌آباد بخش  فشافویه ۴ کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از روابط عمومی بخشداری فشافویه، کریم رئوف در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور به‌موقع آتش‌نشانی و اورژانس در محل حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۱۹ دقیقه عصر امروز حادثه انفجار در محل کارخانه ذوب آلومینیوم واقع در شهرک آلومینیوم کاران بخش فشافویه شهرستان ری اتفاق افتاد.
وی افزود: در ابتدای ورود عوامل امداد و نجات به محل حادثه مشخص شد که ۲ نفر از کارگران جان باختند و ۴ نفر مصدوم شدند لذا ۲ نفر از مصدومان از طریق اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل و ۲ نفر نیز سرپایی درمان شدند.
بخشدار فشافویه در ادامه بیان کرد: ۲ مصدومی که به بیمارستان منتقل شده بودند به علت شدت جراحات جان باختند و تعداد فوتی‌های این حادثه در حال حاضر به ۴ نفر رسیده است.
رئوف در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه با حضور به‌موقع عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، اورژانس، نیروی انتظامی، اداره گاز، عوامل بخشداری فشافویه و حراست شهرک صنعتی شمس‌آباد اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز گسترش حریق به عمل آمد.

گفتنی است مجتمع صنعتی شمس‌آباد فشافویه بزرگترین شهرک صنعتی در خاورمیانه محسوب می‌شود که در آن  ۲۸ هزار کارگر در  شهرک‌های مختلف آن مشغول  به کار هستند، شهر حسن‌آباد فشافویه  از توابع شهرستان ری است.

فشافویه زادگاه شیخ ابوجعفر محمّد بن یعقوب بن اسحاق رازی معروف به شیخ کلینی و ثقهالاسلام کلینی (۲۵۸ ق. / ۲۴۹ ش. / ۸۶۴–۳۲۹ ق. / ۹۴۱) صاحب کتاب الکافی -یکی از کتب اربعه- و مشهورترین فقیه و محدث شیعه شناخته می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »