کد خبر : 16247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 7:49

انتقام سخت ایران؛ جزئیاتی جدید از حمله سپاه به مقر گروه تروریستی تکفیری داعش

انتقام سخت ایران؛ جزئیاتی جدید از حمله سپاه به مقر  گروه تروریستی تکفیری داعش
فرمانده نیروی هوافضای سپاه: توانستیم از جنوبی‌ترین نقطه کشور یعنی از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروهک‌های تکفیری را در منطقه تحت اشغال آن‌ها در ادلب سوریه مورد اصابت قرار بدهند.

به گزارش کلینی نیوز، سردار امیرعلی حاجی‌زاده گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروه‌های تکفیری داعشی که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند توانستند از جنوبی‌ترین نقطه کشور یعنی از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروهک‌های تکفیری را در منطقه تحت اشغال آن‌ها در ادلب سوریه مورد اصابت قرار بدهند.

وی افزود: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی در پاسخ به جنایات گروهک‌های تکفیری داعش که عده کثیری از هموطنان ما را در کرمان به خاک و خون کشیدند توانستند از جنوبی‌ترین نقطه کشور یعنی از فاصله ۱۳۰۰ کیلومتری یکی از مقرهای مهم گروهک‌های تکفیری را در منطقه تحت اشغال آن‌ها در ادلب سوریه مورد اصابت قرار بدهند.

 

 

 

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: رزمندگان سپاه پاسداران به صورت همزمان توانستند گروه دیگری را در منطقه شرق فرات که مرکز داعش است مورد اصابت قرار داده و تعدادی از داعشی‌ها را به هلاکت برسانند.

وی افزود: همچنین بصورت همزمان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در سوریه موفق شدیم با ۱۱ فروند موشک بالستیک مقر آن‌ها را منهدم کنیم.

در پی حادثه بمب گذاری انتحاری گروه تروریستی داعش در ۱۳ دی ماه امسال، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان درپیامی تاکید که از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.