کد خبر : 3638
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 15:14

افق‌های آینده مقاومت فلسطین و سرنوشت رژیم جعلی

افق‌های آینده مقاومت فلسطین و سرنوشت رژیم جعلی
امام‌جمعه شهر حسن‌آباد در ادامه افزود: با حمایت انقلاب اسلامی ایران از آرمان فلسطین و گسترش محور مقاومت در منطقه، اکنون بخشی از جهان اسلام نیز به‌صورت جدی از مقاومت مردم فلسطین حمایت می‌کنند و امکانات مبارزه را از آنان دریغ نمی‌سازند.

به گزارش کلینی نیوز، حجت‌الاسلام « میثم درگاهی » روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در خطبه‌های نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی شهرحسن آباد فشافویه اظهار کرد: مردم فلسطین در طول صدسال گذشته علیرغم نابرابری امکانات نظامی در برابر استعمار انگلیس و رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و نشان داده‌اند که در برابر اشغالگر کوتاه نمی‌آیند.

امام‌جمعه شهر حسن‌آباد در ادامه افزود: با حمایت انقلاب اسلامی ایران از آرمان فلسطین و گسترش محور مقاومت در منطقه، اکنون بخشی از جهان اسلام نیز به‌صورت جدی از مقاومت مردم فلسطین حمایت می‌کنند و امکانات مبارزه را از آنان دریغ نمی‌سازند. این تحول جایگاه فلسطینیان را تقویت کرده و آنان را درراه مبارزه مصمم‌تر از گذشته ساخته و اگر روزی ارتش‌های عربی توان ایستادگی در مقابل اسرائیل را نداشتند و در جنگ‌ها شکست‌های پیاپی داشتند، اکنون فلسطینیان غزه در چندین جنگ متوالی به‌تنهایی ایستادگی کرده و از اشغال مجدد غزه جلوگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام درگاهی ضمن بی‌اثر خواندن حمایت استکبار جهانی از جنایت‌های صهیونیست‌ها و بیان داشت: انسجام داخلی گروه‌های فلسطینی و مردمی شدن مقاومت در فلسطین تقویت‌شده و حمایت جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در بلاد اسلامی و جهان گسترش‌یافته است، حمایت استکبار جهانی و غرب و ارتجاع عرب از این رژیم جعلی کم اثرتر و بی‌فایده است

خطیب نماز جمعه شرایط کنونی رژیم جعلی صهیونیستی و یهودیان ساکن در اراضی اشغالی نیز به‌شدت آشفته ارزیابی کرد و اظهار داشت : شکست راهبردهای بازدارندگی و دفاع آن‌های در جنگ‌ها مختلف:مانند سیاست گنبد آهنین از آسیب‌پذیری شدید لایه‌های به‌ظاهر مستحکم امنیت سایبری ، اقتصاد آشفته و درهم‌ریخته از بیماری کرونا و شکست‌های برنامه‌های اقتصادی این رژیم درهم‌ریخته‌شان انسجام داخلی و بروز اعتراض یهودیان بوده است.

حجت‌الاسلام درگاهی در ادامه افزود: بالا گرفتن اختلافات داخلی جناح‌های سیاسی از جنبه دیگر موجب ناامیدی و اوج‌گیری مهاجرت معکوس و سرخوردگی روبه تشدید مردمی شده است که همه اینها رؤیاهای خود را برای سکونت در سرزمین موعود! بربادرفته می‌بینند.و از همه مهمتر این تفرعن‌آمیز رژیم صهیونیستی نسبت به بیت‌المقدس و ملت نستوه فلسطین خود سند مهمی بر بطلان این رژیم دارد. و قطعیت به ما می‌دهد که پیش روی ما تصویری از محو رژیم صهیونیستی از نقشه کره زمین و پیروزی فلسطینیان قهرمان و استقرار دولت فراگیر فلسطین خواهد بود و آن روز بسیار نزدیک است.

حجت الاسلام میثم درگاهی ازحضور گرم و آگاهانه  مؤمن و روزه دار در راهپیمایی روزجهانی قدس  قدر دانی نمود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.