کد خبر : 369
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1400 - 22:08

بدلیل شیوع ویروس کرونا :

اعمال محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در بخش فشافویه

اعمال محدودیت های وضعیت قرمز کرونایی در بخش فشافویه
بخشدار فشافویه اعلام کرد:هرگونه تجمع و برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و بازار روز و هفتگی در سطح شهر حسن آباد و بخش فشافویه ممنوع می باشد و با خاطیان برابر قانون برخورد جدی می شود.

به گزارش کلینی نیوزبه نقل از پایگاه  اطلاع رسانی بخشداری فشافویه، کریم رئوف بخشدار فشافویه  در نشست خبری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری بیان داشت:از روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان ری و بخش فشافویه، محدودیت های متناسب با این وضعیت پرخطر برای فعالیت صنوف و مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ اعمال خواهد شد که در مرحله اول آگاه سازی عمومی و اطلاع رسانی لازم پیرامون وضعیت قرمز کرونایی صورت می گیرد و در مرحله دوم تذکر و در آخر نیز با افرادی که به رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی بی توجهی میکنند برابر قانون برخورد می شود.

رئوف افزود:رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای تمامی شهروندان الزامی است، و بایستی تدابیری در نظر گرفته شود تا در راستای حفظ سلامت جامعه با افرادی که به بیماری کرونا و توصیه های بهداشتی توجه نمی کنند برخورد شود.

بخشدار فشافویه دراین نشست اعالام کرد باهرگونه تجمع و برگزاری مراسم های ملی و مذهبی و  بازار روز و هفتگی در سطح شهر حسن آباد و بخش فشافویه ممنوع می باشد و با خاطیان برابر قانون برخورد جدی می شود.

گفتنی است آغاز ماه مبارک رمضان امسال مصادف با بیست و پنجم  فروردین ماه می باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.