کد خبر : 6864
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 9:37

مرتضی شعبانی نژاد

اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری حسن آبادبه مناطق سیل‌زده فیروزکوه

اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری حسن آبادبه مناطق سیل‌زده فیروزکوه
تیم کمک رسان شهرداری حسن آباد به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل وقوع سیل در فیروزکوه اعزام شدند.

 به گزارش کلینی نیوز، روابط عمومی شهرداری شهرحسن آباد از اعزام نیرو  و تجهیزات اشهرداری حسن آباد به مناطق سیل زده فیرزکوه خبر داد.

عصر روز ۱۶ مردادماه همزمان باشب تاسوعای حسینی (ع)، شیرزادیعقوبی شهردارحسن آبادبه همراه حسن ایلانلو رئیس شورای اسلامی شهر در پی وقوع سیلاب در شهرستان فیروزکوه ، ،جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده فیروزکوه با تعدادی از ادوات موتوری سنگین و نیمه سنگین شهرداری عزیمت کردند.

در این راستا ۴ دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه لودر، یک دستگاه بابکت از روستای ابراهیم‌آباد و دو دستگاه خودرو پشتیبان به همراه راننده جهت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان به مناطق سیل‌زده فیروزکوه اعزام شدند.

محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با ‌اشاره به وقوع سیل در شهرستان فیروز‌کوه اظهار داشت: متاسفانه در این سیل ۱۵ نفر از شهروندان در این منطقه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه شرایط در این منطقه به علت وقوع سیل در فیروز کوه هنوز هم بحرانی است، افزود: بعد از وقوع سیل، استاندار تهران تمام فرمانداری‌ها استان را به منطقه فراخوان کرد و قرارگاه مدیریت بحران در این منطقه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تمام فرمانداری‌های استان برای امدا‌درسانی در روستای مزداران پای کار بودند، تصریح کرد: بعد از شکل‌گیری قرارگاه مدیریت بحران، برای امدادرسانی‌ در روستای مزداران، یک نقطه برای هر فرمانداری فیروزکوه تعیین شد تا ‌‌سریعا از منطقه آسیب‌زدایی شود و‌ زندگی مردم برقرار گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.