کد خبر : 9976
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 - 19:39

امیر حسین علمائی

اعتراف اولیه ضارب حمله به سفارت آذربایجان

اعتراف اولیه ضارب حمله به سفارت آذربایجان
فیلمی از اعترافات فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در ایران منتشر شد. در این ویدیو فرد مهاجم از انگیزه های شخصی خود در ارتباط با حمله صبح امروز سخن می گوید.

به گزارش کلینی نیوز، فردی که عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان بود در اظهاراتی انگیزه خود از این عملیات را اعلام کرد. این فرد در توجیه کار خود چنین عنوان کرده که همسرش فروردین ماه سال جاری به این سفارتخانه مراجعه کرده و پس از آن باز نگشته است.

در این حادثه یک نفر از کارکنان سفارت کشته شد.

ضیافت عسگراف نایب‌رئیس مجلس جمهوری آذربایجان که حدود دو دهه است ریاست نمایندگی هیئت نمایندگی جمهوری آذربایجان در مجمع پارلمانی ناتو را بر عهده دارد و به دلیل اشتهار در ناتوگرایی، سخنگوی غیررسمی ناتو در پارلمان باکو محسوب می‌شود، در همان ساعات اولیه مدعی شد حمله مسلحانه به سفارت، تروریسم دولتی است؟!

«تروریسم دولتی» ویژه رژیم آپارتایدی صهیونیستی است که مقامات باکو در ماه‌های اخیر با پاگذاشتن روی آرمان‌های مردم جمهوری آذربایجان، برای گشایش سفارت در آن رژیم کودک‌کش، سر از پا نمی‌شناسد؟

 مقامات جمهوری آذربایجان تاکنون از پاسخ به سؤالاتی که درباره میزبانی تروریست‌های ضد ایرانی در این کشور و همچنین نقش تبعه این کشور به عنوان عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده عملیات ترویستی در حرم شاهچراغ که به شهادت ۱۳ ایرانی منجر شد، به بهانه‌های متعدد از جمله بررسی موضوع طفره می‌روند اما درخصوص حادثه حمله مسلحانه به سفارت بلادرنگ به برچسب‌زدن تروریستی به ایران اقدام کردند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.