کد خبر : 305
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 11:56

درخواست بخشدارفشافویه اززاصحاب رسانه

اصحاب رسانه مشکلات و مسائل را باصداقت، شفافیت و‌ انصاف اعلام نمایند

اصحاب رسانه مشکلات و مسائل را باصداقت، شفافیت و‌ انصاف اعلام نمایند
نشست صمیمانه بخشدار فشافویه با اصحاب رسانه بخش فشافویه و شهرستان ری  به مناسبت  سالروز شهادت شهید مهدی صارمی و روز خبرنگار در سالن جلسات بخشداری فشافویه برگزار شد.

به گزارش کلینی نیوز به نقل ازروابط عمومی بخشداری فشافویه ،کریم رئوف بخشدار فشافویه در این نشست خبرنگاران را مدافع حقوق مردم دانست، که با حضور بموقع و فعال خود در آگاهی بخشی به جامعه و مردم خدمت میکنند.و بیان داشت:اصحاب رسانه  مشکلات و مسائل را باصداقت، شفافیت و‌ انصاف اعلام نمایند.
رئوف، حرفه خبرنگاری را مشقت بار و جز مشاغل سخت عنوان کرد که همه باید این عزیزان را درک کرده و یاری کنند تا به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل نمایند‌.
وی با بیان اینکه توسعه پایدار هر منطقه ای نیاز به جسارت خبرنگاران در امر اطلاع رسانی صحیح دارد، ادامه داد: مسوولان باید روحیه نقدپذیری و پاسخگویی خود را بالا برده و در جهت ارایه عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود به افکار عمومی تلاش کنند.
بخشدار فشافویه  با بیان اینکه هر قشری در جامعه نیاز به اطلاعات و آگاهی از واقعیت روز دنیا دارد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند با انتشار اطلاع رسانی اخبار صحیح و دقیق ضمن ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولان از گسترش شایعات در جامعه جلوگیری کنند.
کریم رئوف با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید مستقل و بدون طرفداری از جناح و حزبی خاص عمل کنند، اضافه کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم در راستای مقابله با کرونا و تشویق مردم به استفاده از ماسک و همچنین فاصله گذاری اجتماعی فرهنگ سازی کنند.
در ادامه دکتر محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در ارتباط صوتی خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست ویژه با بخشدار فشافویه گفت: دشمنان نظام اسلامی، امید مردم را نشانه گرفته اند و مهمترین رسالت خبرنگاران در برهه حساس کنونی این است که با آگاهی افزایی مردم و ایجاد امید در جامعه، به حل مشکلات و ترغیب مسئولین برای پیگیری مطالبات مردم کمک کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.