کد خبر : 15906
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 8:10

اسرائیل قطعاً تاوان این جنایت را خواهد داد

اسرائیل قطعاً تاوان این جنایت را خواهد داد
​رییس جمهور کشورمان با صدور پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی تسلیت گفت

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در واکنش به خبر تروز شهید «سیدرضی موسوی» از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در حمله اسرائیل به سوریه، با بیان این‌که «سیدرضی» از همراهان «قاسم سلیمانی» بوده، تهدید کرد که اسرائیل قطعا تاوان این اقدام خود را خواهد داد.

به گفته رسانه‌های ایران، موسوی از دهه هفتاد شمسی «مسئول پشتیبانی و لجستیک نیروی قدس سپاه در سوریه» بوده و نقش مهمی در حفظ حکومت بشار اسد به عنوان «مسئول پشتیباتی جبهه مقاومت در لبنان و سوریه» داشت.

حسین اکبری سفیر ایران در سوریه در گفتگو با شبکه «خبر» ایران گفته که موسوی تا ساعت دو بعدازظهر دوشنبه در سفارت در دمشق بوده و ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه دوشنبه هنگام بازگشت به منزلش در زینبیه با سه موشک هدف قرار گرفت و جسدش به حیاط خانه پرتاب شد.

با ادامه تهدیدات ایران در راستای پاسخ به ترور رضی موسوی، تل‌آویو نیروهای خود را برای هرگونه واکنش احتمالی در حالت آماده‌باش قرار داده است.

به گزارش وبسایت آمریکایی آکسیوس، یک مقام اسرائیلی روز سه شنبه ۶ دی تاکید کرد، ارتش این کشور برای پاسخ احتمالی ایران از جمله شلیک موشک از سوریه و لبنان آماده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.