کد خبر : 20245
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مرداد 1403 - 16:06

استیون انزونزی ۳۵ ساله قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ به سپاهان اصفهان پیوست

استیون انزونزی ۳۵ ساله قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ به سپاهان اصفهان پیوست
استیون انزونزی هافبک نامدار فرانسوی که سال ۲۰۱۸ همراه با تیم کشورش موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام به تیم سپاهان اصفهان پیوست تا شاخص‌ترین بازیکن در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران لقب بگیرد.

به گزارش کلینی نیوز، استیون انزونزی هافبک فرانسوی که سابقه بازی در تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، سویا، رم، بلکبرن، استوک سیتی و گالاتاسرای را در کارنامه دارد و همراه تیم ملی فرانسه قهرمانی جهان در جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه کرده، پس از گذراندن تست‌های پزشکی قرارداد خود با تیم سپاهان را قطعی کرد.

انزونزی که به منظور عقد قرارداد به اصفهان سفر کرده بود، پس از انجام تست‌های پزشکی و دریافت تأییدیه‌های لازم، صبح امروز دوشنبه با حضور در دفتر باشگاه سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد و به صورت رسمی طلایی‌پوش شد.

این بازیکن ۳۵ ساله که در پست هافبک مرکزی و هافبک دفاعی بازی می‌کند، علاوه بر سابقه بازی در تیم‌های ملی زیر ۲۱ سال و بزرگسالان فرانسه و باشگاه‌های مذکور در تیم‌های الریان قطر و قونیه‌اسپور ترکیه نیز بازی کرده است.

سپاهانی‌ها در طول ۲ هفته گذشته، رایزنی‌های گسترده‌ای با انزونزی داشتند که سرانجام این هافبک باتجربه که سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را هم همراه تیم سویا اسپانیا در کارنامه‌اش دارد و نزدیک به ۲۰۰ بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داده، چراغ سبز را به مدیران باشگاه اصفهانی نشان داد و قرارداد خود را با این تیم ایرانی امضا کرد.

میانگین سنی تیم‌  در فصل قبل سپاهان: ۳/‏۲۶‬ سال بود.

گفتنی است، امسال نیز  جدایی رامین رضائیان مدافع ۳۴ ساله و شهریار مغانلو مهاجم ۳۰ ساله میانگین سنی از تیم سپاهان را کاهش داد. ضمن این که سپاهان برای جدایی این دو بازیکن مبالغ قابل توجهی را هم برای صدور رضایت نامه دریافت کرد. همچنین جدایی فرشاد احمدزاده بازیکن ۳۱ ساله نیز قطعی شده که این بازیکن هم باید رقمی بابت دریافت رضایت نامه خود پرداخت کند.

رامین رضاییان با مبلغی بالای ۵۰ میلیارد تومان به استقلال پیوسته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.