کد خبر : 21005
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 12:16

استقرار ۳ هزار تفنگدار آمریکایی در منطقه برای مقابله با حزب الله

استقرار ۳ هزار تفنگدار آمریکایی در منطقه برای مقابله با حزب الله
واشنگتن بیش از سه هزار نیروی زبده مستقر در کشتی‌های نزدیک آب‌های فلسطین اشغالی و جت‌های جنگنده F-22 را از آلمان و ایتالیا منتقل کرد.

به گزارش کلینی نیوز، استقرار بیش از سه هزار تفنگدار اروپایی و آماده‌باش نیروهای آمریکایی برای کمک به رژیم صهیونیستی در صورت شکست در حمله زمینی به جنوب لبنان و جنگ با حزب‌الله صوررت گرفته است.

در روزهای گذشته، واشنگتن بارها از تقویت نیروهای نظامی خود در خاورمیانه سخن گفته که مهم‌ترین آنها ارسال اسکادران هواپیما از جمله جنگنده رادارگریز F-22 و برتر از F-35 است.

واشنگتن بیش از سه هزار نیروی زبده مستقر در کشتی‌های نزدیک آب‌های فلسطین اشغالی و جت‌های جنگنده F-22 را از آلمان و ایتالیا  منتقل کرد.

براساس گزارش خبرگزاری العالم، پیشتر این نیروها و جنگنده‌ها برای مقابله با آنچه ممکن بود دوباره با عملیات روسیه در اوکراین رخ دهد، در نظر گرفته شده بودند.

تفنگداران دریایی که در حمله به تونل‌ها و جنگ در کوهستان آموزش‌دیده و مجرب هستند در صورت شکست احتمالی رژیم صهیونیستی در لبنان، ممکن است مستقیما مداخله کنند.

اسرائیل و آمریکا از “سناریوی تاریک” هراس دارند؛‌ یعنی حمله موشکی و پهپادی قوی یمن و ایران به عمق فلسطین اشغالی همزمان با حمله مجاهدان حزب‌الله از تونل‌هایی که هنوز شناسایی نشده‌اند.

اگر این سناریو رخ دهد، نیروهای اسرائیلی با سخت‌ترین آزمایش از زمان جنگ اکتبر، و شاید بیشتر، مواجه خواهند شد، زیرا ممکن است مجاهدان حزب الله کنترل اراضی اشغالی فلسطین را به دست گیرند.

سخنگویان کاخ سفید، پنتاگون و وزارت امور خارجه ایالات متحده، از ترس این سناریو، ایران را تهدید نمودند که به اسرائیل حمله نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »