کد خبر : 14455
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 15:36

ارسال کمک بشردوستانه عراق به نوارغزه

ارسال کمک بشردوستانه عراق به نوارغزه
عراق کمک بشردوستانه برای ملت برادر فلسطین در نوار غزه ارسال می کند.

به گزارش کلینی نیوز، براساس اعلام نخست وزیری عراق، در راستای تاکید بر موضع ثابت و اصولی عراق نسبت به قضیه فلسطین، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق دستور ارسال کمک بشردوستانه به نوارغزه که از سوی نیروی اشغالگر صهیونیستی محاصره شده را صادر کرد.

بنا به گزارش میدل ایست نیوز، این کمک ها که شامل لوازم پزشکی و درمانی و نیازهای بشردوستانه فوری برای ملت فلسطین است، با هماهنگی با مقامات مصری به نوار غزه ارسال خواهد شد.

 نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

۶ روز از حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار ۳۰۰ اسرائیلی کشته و یک هزار و ۲۰۰ فلسطینی شهید و هزاران نفر  از دو طرف مجروح شده‌اند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.