کد خبر : 15538
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 9:04

ارتش یمن اعلام کرد: عبور و مرور کشتی ها به رژیم صهیونیستی با هر ملیتی ممنوع است

ارتش یمن اعلام کرد: عبور و مرور کشتی ها به رژیم صهیونیستی با هر ملیتی ممنوع است
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که در صورتی که نیازهای غذایی و دارویی به غزه وارد نشود، مانع از عبور کشتی ها با هر تابعیت برای رفتن به سمت اسرائیل می شود.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از المسیره،، « یحییسریع » سخنگوی ارتش و نیروهای مردمی یمن امروز (شنبه) با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد، هر کشتی که عازم رژیم صهیونیستی شود هدفی مشروع برای ما خواهد بود.

وی افزود که تصمیم جلوگیری از عبور همه کشتی ها به سمت اسرائیل از لحظه اعلام این بیانیه اجرا می کنیم.

انصار الله یمن تاکید کرد که تصمیم جلوگیری از ورود کشتی های خارجی به اسرائیل پس از آن اتخاذ می شود که ما موفق به جلوگیری از عبور کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ و عرب شدیم.

این گروه یمنی افزود که نسبت به تداوم عبور کشتی های تجاری به غیر از کشتی های مرتبط با اسرائیل یا کشتی هایی که کالا به اسرائیل منتقل می کنند، اهتمام داریم.

انصار الله یمن پیشتر کشتی گالاکسی لیدر متعلق به یک تاجر اسرائیلی را در دریای سرخ توقیف کرده بود.

نیروهای مسلح یمن با هشدار به تمام کشتی ها و شرکت ها نسبت به تعامل با بنادر اسرائیلی، تاکید کرد، مصوبه ممنوعیت عبور کشتی های اعزامی به رژیم صهیونیستی را از زمان اعلام این بیانیه اجرا می کنیم.

سرتیپ یحیی سریع تصریح کرد، ارتش یمن بر ادامه فعالیت تجاری کشتی های کلیه کشورها به جز کشتی های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا با مقصد بنادر سرزمین های اشغالی تأکید دارد.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن در ممانعت از دریانوردی رژیم صهیونیستی مصمم هستند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: تحت هر شرایطی، نیروهای مسلح یمن تصمیم ممانعت از دریانوردی رژیم (صهیونیستی) را اجرا خواهند کرد. آمریکا و انگلیس به جای تشکیل ائتلاف‌های نظامی باید به رژیم غاصب مورد حمایتشان دستور بدهند که اجازه ورود غذا، دارو و سوخت به غزه را بدهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.