کد خبر : 15846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 8:25

ارتش یمن از انجام حملات پهپادی به شهر ایلات رژیم صهیونیستی اسرائیل خبر داد

ارتش یمن از انجام حملات پهپادی به شهر ایلات رژیم صهیونیستی اسرائیل خبر داد
 «سازمان تروریستی سنتکام» موسوم ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا شامگاه سه‌شنبه پنجم ‌دی اعلام کرد که نیروهای تحت فرماندهی آن 12 پهپاد انفجاری، 3 موشک بالستیک و دو موشک کروز پرتاب شده توسط یمنی ها را از جمله در جنوب دریای سرخ سرنگون کرده‌اند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری العربیه، ارتش یمن شامگاه سه‌شنبه ۵ دی از انجام حملات پهپادی به شهر بندری ایلات در جنوب اسرائیل خبر دادند.

پیش از آن گزارش‌های رسانه‌های مصری صبح سه‌شنبه از شنیده شدن صدای وقوع انفجارهایی در آسمان شهر دهب و سقوط یک پرتابه در استان جنوب سینای مصر خبر داده بودند.

عبور عملیات نیروهای مسلح یمن از سامانه‌های دفاعی آمریکا و اسراییل

به گزارش شبکه خبری العالم، یحیی سریع، سخنگوی سخگوی نیروهای مسلح یمن نیز شامگاه سه‌شنبه گفت که اعضای این گروه با چندین موشک کشتی تجاری متعلق به شرکت ام اس سی یونایتد را پس از آن‌که به ۳ پیام هشدار آنها در دریای سرخ بی‌اعتنایی کرده بود، هدف گرفتند.

او در توضیح جزئیات این عملیات گفت «پس از آن‌که خدمه کشتی ام اس سی یونایتد برای سومین بار به پیام هشدار نیروی دریایی و شلیک‌های منور مکرر هشدار دهنده بی‌توجهی کردند، این کشتی را هدف گرفتیم».

در همین راستا دانیال هگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل شامگاه سه‌شنبه ۵ دی اعلام کرد سامانه‌های دفاعی کشورش یک هدف در حال پرواز به سوی اسرائیل را در آسمان دریای سرخ رهگیری کردند.

 «سازمان تروریستی سنتکام» موسوم ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا شامگاه بعد از اعلانتشار سخنان سخنگوی نیروهای مسلح یمن سه‌شنبه پنجم ‌دی اعلام کرد که نیروهای تحت فرماندهی آن ۱۲ پهپاد انفجاری، ۳ موشک بالستیک و دو موشک کروز پرتاب شده توسط یمنی ها را از جمله در جنوب دریای سرخ سرنگون کرده‌اند.

سریع هدف از این مجموع عملیات را حمایت از ملت فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: عملیات‌ ما علیه کشتی‌ها اسرائیلی یا کشتی‌های عازم بندرهای فلسطین اشغالی تا زمان رفع محدودیت انتقال دارو و غذا به نوار غزه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.