کد خبر : 15948
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 8:19

ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل به یک کاروان کمک‌رسانی سازمان ملل تیراندازی کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اسرائیل به یک کاروان کمک‌رسانی سازمان ملل تیراندازی کرد
آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) فاش کرد که سربازان اسرائیلی به سمت یک کاروان کمک در حال بازگشت از شمال نوار غزه در جاده‌ای که توسط ارتش این رژیم تعیین شده بود، تیراندازی کردند.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  شبکه خبری العالم، توماس وایت، مدیر آژانس در نوار غزه، در پستی در حساب کاربری خود در پلتفرم x گفت: سربازان اسرائیلی به یک کاروان کمک‌رسانی که در حال بازگشت از شمال غزه در مسیر تعیین‌شده توسط ارتش اسرائیل بود، تیراندازی کردند.

وی با تاکید بر اینکه «فرمانده کاروان بین المللی و تیمش آسیبی ندیده اند، اما یک خودرو آسیب دیده است» گفت: امدادگران هرگز نباید هدف قرار گیرند.

چند روز پیش، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه شماره ۲۷۲۰ را صادر کرد که در آن از همه طرف‌ها می‌خواهد تا تحویل فوری، ایمن و بدون مانع کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را فراهم کرده و تسهیل کنند.

جنگ نوار غزه در حالی وارد هشتاد و سومین روز خود شده است که درگیری‌ها در بحبوحه بمباران شدید شهر‌ها و استان‌های شمال و جنوب نوار غزه در بحبوحه یک فاجعه انسانی و بهداشتی همزمان با تشدید تنش‌ها در جبهه‌های لبنان و یمن ادامه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.