کد خبر : 1821
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 دی 1397 - 15:45

در بازدید و نشست ساماندهی ضایعات فروشان خلازیر در منطقه 19مطرح شد،

اختصاص ۶۰هکتار از محله آراد کوه برای انتقال ضایعات و پسماند مناطق جنوبی شهرتهران

اختصاص ۶۰هکتار از محله آراد کوه برای انتقال ضایعات و پسماند مناطق جنوبی شهرتهران
همرمان با تخصیص۷۰ میلیارد تومان برای رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام(ره)،  60 هکتار از محله آراد کوه برای انتقال انبارهای تجمع ضایعات مناطق جنوبی شهرتهران اختصاص یافت.

 

به گزارش کلینی نیوز، درنشست ساماندهی ضایعات فروشان خلازیر در منطقه ۱۹ مقرر شد،۶۰ هکتار از محله آراد کوه برای انتقال ضایعات و پسماند مناطق جنوبی شهرتهران اختصاص یابد.

در این نشست بر پیش بینی اختصاص  ۶۰ هکتار از محله آراد کوه برای انتقال انبارهای ضایعات و پسماند مناطق جنوبی شهرتهران در راستای جمع آوری کلونی ها و نظارت و مدیریت بهداشتی پسماند تأکید شد.

هدایت الله جمالی پور امروز پنجشنبه سیردهم دی ماه در حاشیه بازدید استاندار تهران از کانون های آلاینده محیط زیست جنوب پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۷۰ میلیارد تومان برای رفع بوی بد اطراف فرودگاه امام(ره) تخصیص داده شده است.

مدیرکل محیط‌زیست استان تهران در حاشیه بازدید استاندار تهران از شهرک صنعتی شمس‌آباد و نیز محل دفن زباله از آرادکوه با اعلام اینکه در شهر تهران روزی ۱۱هزار تن زباله تولید می‌شود که ۹هزار تن آن در سایت آرادکوه دپو می‌شود.

مرکز زباله سوزی آراد کوه  روزانه در آن ۲۰۰ تن زباله سوخته و از آن ساعتی ۳ مگاوات برق تولید می شود و روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ تن زباله در خطوط پردازش این مرکز قرار می گیرد.

نشست ساماندهی ضایعات فروشان خلازیر با حضور شهردارمنطقه ۱۹، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران پانردهم دی ماه در منطقه ۱۹برگزار شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.