کد خبر : 5526
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1397 - 17:20

عضو شورای اسلامی شهر حسن آباد عنوان کرد:

احداث کمربندی مطالبه اصلی مردم حسن آباد فشافویه

احداث کمربندی مطالبه اصلی مردم حسن آباد فشافویه
اجرای طرح احداث كمربندی كه بخش مطالعاتی آن انجام شده و در سفر ریاست جمهوری نیز اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال برای تكمیل آن تخصیص یافته، امروز مطالبه شهروندان این شهر است.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

محمد تقی اینانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر حسن آباد فشافویه در مسیر ترانزیتی ۱۸ استان جنوبی کشور واقع شده و همین امر موجب تردد و ایجاد ترافیک کامیون های سنگین در سطح این شهر شده است.
وی ادامه داد: ایجاد آلودگی زیست محیطی، آلودگی صوتی، ترافیک سنگین، خطرات جانی و مالی از جمله مشکلاتی است که مردم شهر حسن آباد امروز به واسطه عبور خودورهای سنگین با آن دست و پنجه نرم می کنند.
اینانلو با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در شهر حسن آباد فشافویه قرار دار، ابراز کرد: ترافیک سنگین در ساعت های اولیه صبح و عصرها موجب تلف وقت مردم شده است.
وی ادامه داد: کمربندی جدید حسن آباد فشافویه ۱۷ کیلومتر طول خواهد داشت و از ضلع غربی جاده قدیم قم ـ تهران و موازی با اتوبان تهران ـ قم عبور خواهد کرد.
عضو شورای شهر حسن آباد یادآور شد: روزانه ۱۷ هزار وسیله نقلیه سنگین از داخل این شهر تردد می کند که باید هر چه سریعتر این شرایط را سامان داد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.