کد خبر : 21129
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 17:45

آیت الله سیستانی را در فهرست اهداف ترور رژیم صهیونیستی و واکنش ایران

آیت الله سیستانی را در فهرست اهداف ترور رژیم صهیونیستی و واکنش ایران
رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت مرجعیت عراق از آرمان فلسطین و شلیک تیر خلاص به بزرگترین نقشه استکباری این رژیم و امریکا که قصد داشتند آنرا به دست داعش اجرا کنند، نام آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر دینی در عراق را در فهرست اهداف ترور قرار داده است.

به گزارش کلینی نیوز به نقل از  المیادین، مرجعیت عالیقدر دینی عراق، متجلی در آیت الله سیستانی، همواره نقش رهبری برجسته و تأثیرگذاری به‌ویژه در نحوه موضع‌گیری در بحران‌ها و مسائل سرنوشت‌سازی که عراق در دوران اشغالگری امریکا یا پس از آن، هنگام پدیدار شدن گروه داعش و اشغال مناطق وسیعی از عراق و همچنین ایستادگی دائم آن در کنار مقاومت فلسطین و لبنان در برابر قلدری اسرائیل و حمایت از مردم منطقه، داشته است.

با توجه به این نقش آفرینی‌های آیت الله سیستانی و حضور فعال ایشان در مسائل داخلی و منطقه‌ای، کانال ۱۴ تلویزیون اسرائیل، اخیراً تصویری از بانک اهداف ترور اسرائیل را منتشر کرد که در این تصویر از رهبران محور مقاومت، نام‌های آیت الله العظمی سیستانی، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله، یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، ژنرال اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران به چشم می‌خورد.

المیادین نوشت: در همین ارتباط، شیخ خالد الملا، رئیس جماعت علمای عراق نیز در گفت‌وگویی با المیادین تاکید کرد: رژیم اشغالگر صهیونیست با تهدیدهای خود علیه آقای سیستانی تلاش می‌کند، دامنه جنگ را گسترش دهد.

این منبع در ادامه به شکلی فهرست‌وار به خطراتی که از ناحیه مرجعیت متوجه رژیم اشغالگر صیهونیستی و به همان خاطر نام آیت الله العظمی سیستانی را در اهداف ترور خود قرار داده است به شرح ذیل اشاره می‌کند.

واکنش ایران به اهانت رسانه صهیونیستی به آیت الله سیستانی

به گزارش وزارت خارجه ایران،  اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: شبکه‌های تلویزیونی موجودیت اشغالگر به عنوان بازوی رسانه‌ای رژیم در کارزار نسل‌کشی فلسطینیان، با وقاحت تصویر رهبران و علمای برجسته جهان اسلام را به عنوان بانک اهداف عملیات‌های تروریستی سازمان‌های آدم کش به نمایش می‌گذارند و آنها را تهدید به قتل می‌کنند.

وی تصریح کرده است، گستاخی صهیونیست‌ها در تهدید حضرت  آیت‌الله سیستانی، عالم بزرگ جهان اسلام به ترور فیزیکی، صرفاً آتش خشم و نفرت از صهیونیست‌ها را در مسلمانان برافروخته‌تر می‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Translate »