کد خبر : 559
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 22:08

آمار رسمی جان‌باختگان کرونایی در ایران سه رقمی ماند

آمار رسمی جان‌باختگان کرونایی در ایران سه رقمی ماند
بر اساس آمار وزارت بهداشت ایران، در شبانه روز اخیر ۱۳۳ نفر در اثر ابتلا به کرونا درگذشته‌اند که نشان می دهد برای چندمین روز متوالی آمار مرگ و میر همچنان سه رقمی مانده است.

به گزارش کلینی نیوز، وزارت بهداشت ایران اعلام کرده در شبانه روز اخیر بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۸ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند. بر اساس این آمار ۲ هزار و ۷۸ نفر از مبتلایان بستری شده اند.

مقام های دولتی می‌گویند استقبال شهروندان از تزریق دوز سوم واکسن کرونا کم بوده و از عموم مردم خواسته اند خود را در برابر بیماری و همه‌گیری واکسینه کنند.

پیشتر مقام های بهداشتی دولت وعده داده بودند که با سیاست هایی که در پیش گرفته اند همه‌گیری کرونا تا اواخر بهمن امسال پایان خواهد یافت.
بر اساس تازه ترین آمار رسمی وزارت بهداشت ایران در حال حاضر از نظر پراکندگی ویروس، ۲۴۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۸۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد و اوضاع هیچ شهرستانی در وضعیت آبی نیست.

دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت ایران گفته بیش از ۶۰ هزار مراجعه حضوری سرپایی کرونا و نزدیک به ۴هزار مورد بستری بیماران کووید-۱۹ به صورت روزانه در مراکز درمانی کشور گزارش می شود.

ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور تشکیل می شود با توجه به بالا رفتن آمار فوتی ها و گسترش ویروس در سطح کشور از برنامه تعطیلی یک هفته ای مهدکودک ها خبر داده و خواستار تسهیل کار از خانه برای زنان دارای فرزند کمتر از ۶ سال شده است.

آقای رئیسی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا از حضور افراد در راهپیمایی سالگرد انقلاب بهمن ۵۷ تشکر کرده و گفته “مردم در سراسر کشور علی‌رغم شرایط کرونایی” در این راهپیمایی حاضر شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.